Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å møte noen over internett..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det går silkestrøkent å møte folk fra nettet. jeg har gjort det mange ganger selv og tilogmed vært sambis med ei jeg møtte på nettet.

vanligvis når en feks er på byen for å sjekke opp noen er det veldig overfladisk. folk går (kanskje naturlig nok) veldig mye etter utseene. når en blir kjent med noen over nettet går det veldig mye på personlige interesser og hvor godt en kommuniserer. en blir da kjent med en person på en måte en ellers aldri ville blitt kjent. en "kjenner" personen når en først bestemmer seg for å treffes og en vet da mer hva en går til enn hvis en feks treffes noen på byen.

kropsspråket betyr veldig mye når en snakker sammen irl så det blir jo annerledes å treffes men dette pleier som regel å gå greit.

Lenke til kommentar

Har møtt mange over nettet jeg. Møtte første kjæresten min over nettet. Vi var sammen i ca ni mnd. Jeg bodde i Sandefjord, han i Drammen. Var ganske ung (16 år) og hadde ikke så mye penger til å dra på besøke han, så gikk dårlig tilslutt. Men men..

Liker egentlig å møte folk over nettet, da blir jeg ikke så sjenert som jeg hadde vært hadde det vært i irl, og tror jeg er veldig dårlig på å flørte/sjekke opp noen sånn sett også. Så kanskje like greit :p

Lenke til kommentar
Har gjort det to ganger, har funket bra begge gangene. Det er artig å allerede kjenne personen godt før første date.

8849100[/snapback]

Veldig sant, man slapper mer av og ting blir litt mer naturlig, mindre nervøst osv.

Jeg har for så vidt møtt min nåværende kjæreste på nett og vi har vært sammen i et år om 15 dager :)

Lenke til kommentar
vanligvis når en feks er på byen for å sjekke opp noen er det veldig overfladisk. folk går (kanskje naturlig nok) veldig mye etter utseene. når en blir kjent med noen over nettet går det veldig mye på personlige interesser og hvor godt en kommuniserer. en blir da kjent med en person på en måte en ellers aldri ville blitt kjent. en "kjenner" personen når en først bestemmer seg for å treffes og en vet da mer hva en går til enn hvis en feks treffes noen på byen.

8852139[/snapback]

Unnskyld for dobbelpost, var dårlig til å lese igjennom.

Veldig enig ilpostino, man får et helt annet førsteinntrykk og jeg tror det er lettere å finne ut om man har felles interresser/meninger når man ikke tenker på utseende. Har snakket med flere hyggelig folk på nett jeg mest sannsynlig ikke ville møtt på ellers. Svensk cross-dresser f.eks. kjempe grei fyr, men sannsynligvis en jeg ikke ville tatt kontakt med ellers.

Har for så vidt lært meg å dømme mindre etter utseende, da det ofte har veldig lite å si på personlighet.

Lenke til kommentar

8852139[/snapback]

Jeg er ingen kjekk fyr. Men jeg kan det med å dra damer fordet. Tror ikke alle jenter er så utseende orientert.

Lenke til kommentar

Nei de er ikke det. For noen kommer utseendet først,mens andre ikke. Hvis en gutt er veltalende, har han en god sjanse hos dem. Fleste jenter går vel for gutter som er pratsomme og sier de riktige tingene, synes jeg da.

Lenke til kommentar

Å møte noen over internett, er vel noe man bør være litt forskitig med, egentlig. Ikke alle er den man utgir seg for å være. x3 Men, jeg har vel møtt.. *telle* 6 stk som jeg møtte på internett IRL. :3 Skal møte flere i sommer, whee. x3 Kjæresten min møtte jeg over internett, har snart vert sammen med ham i et halvt år, og han kommer til meg i sommer. ^^ *glede seg*

Lenke til kommentar

Jeg har blitt kjent med mange over nettet. For det meste folk som bor i nærområdet, folk som jeg da vet hvem er, men ikke har snakket med face to face. På den måten har jeg blitt bedre kjent med dem, og har kunne møttes og pratet om det meste. Men det kan også være negativt. Jeg har følt meg "forfulgt" av personer som jeg stadig har møtt på etter å ha pratet på nettet, noe som har gitt en ekkel følelse.

En gang etter en handballturnering ble jeg kjent med en gutt som jeg senere fikk msn-adressen til. Jeg ble deretter lagt i gruppesamtaler hvor jeg endte opp med å legge til en av de andre guttene pga nicket. Dette var da jeg var 14 og ny med msn, hadde få kontakter og ville gjerne komme i kontakt med flere mennesker. Vi begynte å prate, og jeg startet å få følelser for denne personen. Han var ikke den peneste å se på, men jeg fant ut at han verdens beste personlighet. Vi snakket stadig på msn i 8 mnd, med noen perioder hvor vi ikke snakket i det hele tatt. Så skulle vi begge på den turneringen som jeg hadde møtt en av hans lagkamerater på. En dag under turneringen så så jeg plutselig at han kom gående og jeg vinket, han kom bort og vi snakket litt. Det var hyggelig det. Vi møttes senere på et diskotek der. Så tok det rundt 8 mnd før vi møttes igjen og hadde det veldig koselig sammen. Nå har kontakten dessverre dabbet av. Poenget mitt; jeg har gode erfaringer fra å møte noen over nettet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...