grkn Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg vurderer å kjøpe en Thermaltake cpu kjøler, men har hatt dårlig erfaring med deres 80mm vifter. De har en motordur som er der uansett rpm. Dvs, vifta blir aldri stille nok for meg som vil ha en "lydløs" pc. Gjelder dette for alle kjølere med Thermaltakes 80mm vifter ? Noen erfaringer ? Lenke til kommentar
Einar^ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Tematake viften jeg har bråker mye på høy rpm, men nesten lyd løs på lav rpm Lenke til kommentar
Teemeister Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg kjører Thermaltake silent volcano 9 Den er jeg veldig fornøyd med I overklokket tilstand 11,5*200 = 2300 Mhz 1,75V har den en idle temp på 42 og da er pc så å si lydløs med vifte på fullt (jetfly) 35 Jeg er veldig fornøyd!!!! Lenke til kommentar
grkn Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 men, har dere merket den konstante dure lyden fra motoren ? Den er plagsom hvis du satser på en lydløs løsning.-... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Eneste viftene som er stille er PAPST. Har prøvd både 80 og 120mm viftene til Enermarx og de lager en irriterende skrapelys som er mer irriterende en luftstøyen. Skal du ha det stille så går for papst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå