Gå til innhold

ATi Radeon 9700 TX!?!

M|cRoMaN

Anbefalte innlegg

Hei. jeg kjøpte meg ny maskin for ikke så lenge siden.. ei dell maskin. der fulgte det med ett ati radeon 9700 TX128mb ddr. altså ikke pro. det som er problemet er at jeg ikke kan finne noe informasjon noe stede om dette 3dkortet (bortsett fra dell sin hjemmeside) noen som har noe tester eller noe lignende? er det stor forskjell på dettekortet og PRO versjonen? :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg ikke han spurte om forskjellen mellom 9700pro og 9700(ikke pro). Men når det er sagt er det fult mulig at det er ATI 9700(ikke pro). Ka med å laste ned f.eks Powerstrip for å finne ut clokraten på det kortet du ha der, for så å sammenligne det med 9700Pro å ikke pro. Sansynligvis finner du dermed ut at det er et av de(sansynligvis ikke pro, ellers så hadde de nokk brukt "Pro")

Lykke til.

Lenke til kommentar

det står at Pro versjonen har 300 og noe mhz, men blir det da dobblet siden det er ddr ram? eller er det virkli så lite? men uansett. er det noen som vet noe som helst om TX er det et bra kort? har ikke fått testa maskina med 3dmark eller noe sånt enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...