Gjest usikker. Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Heisann, jeg har følgende problem når det gjelder ei jente. Eksen hennes gjorde det slutt me henne på en ganske ekkel måte, og ble sammen med venninna hennes uken etter. Dette har ført til at hun har fått veldig dårlig tillitt til gutter, og vanskelig for henne å binde seg. Dette skjedde for ca. 1 år siden nå, litt mindre. Vi var ute en gang en dag i oktober, men det var for tidlig for henne å gå viere, hun tenkte bare på eksen og savnet han veldig. Nå for en en uke siden var vi på hyttetur ( hadde hatt svært lite kontakt i mellomtiden, bare litt hei og småprat nå og da). På denne turen var hun veldig flørtete av seg, og bare mot meg. f.eks, tok meg på låret når vi satt i boblebadet, klaske meg på rumpa når hun gikk på do og jeg stod i gangen osv, så jeg var veldig sikker på at hun følte noe. Hun stirret også en del på kroppen min (skal ikke gjøre dette til en skrytetråd men jeg har jobbet ganske hardt og målbevisst de 2 siste årene), så jeg var sikker på at det kunne bli noe. Inviterte henne med ut på lunch i går, og vi satt og pratet og hygget oss. Ennå hadde ikke no fysisk skjedd, men jeg visste at dette er ei ordentlig jente, en som ikke bare kaster seg i høyet med første og beste, men er ute etter ekte kjærlighet, perfekt for en ungkar som er klar for å slå seg til ro mao. Så vi hadde en nydelig date sammen. På slutten fortalte jeg henne at jeg lurte på om jeg ikke kunne få en ordentlig sjanse til å bevise at jeg er god nok for henne, siden det ikke passet sist. Men ettersom hun bruker lang tid på å forelske seg, så sa hun at det igjen ikke passer. 30/6-7/7 jobber henne, 8/7 drar hun til syden i 3 uker, for så å jobbe 1,5 uke når hun kommer hjem. Og 20 august blir hun borte 1 år på folkehøyskole i Bergen. Hun har mao ikke tid til å forelske seg, men syntes på mange måter at jeg er en fantatisk gutt og liker å være sammen med meg. Har dere forslag til idéer eller ting jeg kan gjøre for å påvirke resultatet? Om vi tilbringer nok tid sammen kan det hende det oppstår gnister, og om nødvendig, venterj eg mer enn gjerne et helt år på henne! hittil har jeg bare lekt med tanken på å gå på kino sammen, eller invitere henne (+evt venninna som hun hadde med på hytteturen) til hygge med taco og film.. ellers er jeg tom for idéer. Må være et eller annet vi kan gjøre som venner, uten at det koster for mye eller at jeg skal spandere på henne hele tiden Fortsetter jeg slik er jeg veldig sikker på at hun vil forelske seg, hun sier jo så mye positivt og småflørter litt.. Hun er 19, jeg er 21 btw. På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) På meg høres det ut som om du sannsynligvis allerede er plassert i 'venne'-båsen av henne. Veien fra den og til å bli kjæreste er lang og vanskelig - veldig få som får det til. Og det er vel sjelden verdt innsatsen. Endret 13. juni 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er enig i det, derfor trådtittel. Vanskelig å være sammen med henne, da jeg er interesert i mer enn vennskap. Jeg forstår henne allikevel, hun timingen min suger, men she can't blame me for tryin hehe.. Kombinert med at hun burker lang tid på å forelske seg, og det var slik hun ble sammen med eksen, lurer jeg veldig på om jeg skal gå inn for å forbli i vennefasen og håpe på noe mer, eller om jeg bare må kaste inn håndkleet og satse på et godt vennskap. Kontakt er jeg uansett interesert i, selv om det forblir på vennestadiet. Litt av et dilemma :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå