EggMan88 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Trenger navnet på en bil jeg så på gata for en stund siden. Modern lurte på hva den heter og jeg har hatt det på tunga siden dag 1, men aldri kommet på det. Kjennetegn: - Større en stasjonsvogner. - Spesiell liten list rett under front ruta med lyktene plasert i mellom ruta og panseret. Veit det er lite og gå på, men denne lille pølsa av en list mellom frontruta og panseret er lett og kjenne igjen. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Blir jo ganske nysjerrig nå og har lyst å finne ut hva slags bil dette er, men har bare et stort sprørsmålstegn oppe i hodet. Kan du ikke prøve å si litt mer om den da, er det en veldig gammel bil eller en helt ny bil, eller 90 talls, 80 talls osv. Vet du hvor den er laget, i det minste om den er amerikansk , europeisk eller japansk? Du sier den er større enn en stasjonsvogn er det en suv , har den store hjul eller er den stor som en varebil? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Fiat Multipla har noen lys plassert mellom frontruten og panseret, men faen for en stygg bil. Hvorfor vil noen vite hva den heter? Nei, tror du må komme med flere ledetråder. Hva betyr større enn en stasjonsvogn? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ingen tvil om at du etterlyser den MPV-en (flerbruksbilen) som har vært på salgstoppen nede på kontinentet i flere år nå, med 3 separate stoler foran og 3 separate stoler bak, nemlig geniale Fiat Multipla: Jeg kjenner noen som eier slike (privatimporterte, for Fiat har aldri solgt de i Norge) og de full av lovord. Kjøreegenskapene er fantastiske, bl.a på grunn av bredden, ungene stortrives over å ha hver sin stol og god plass, hver stol kan brettes sammen og fjernes, så på en to tre så har man en diger varebil. Innredningsløsningen i Multipla er senere kopiert av bl.a Honda med deres FR-V, men FR-V er en trist og kjedelig bil i forhold. Fiat selv faceliftet Multipla for et par år siden, med en "normalisert" front, innredningen er fortsatt like genial, men utseendet har blitt kjedeligere. Dessverre. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg tror det ER Mutlipla. Jeg antar de vil vite det fordi de liker den. Jeg syns for eksempel stylingen er interessant. Lenke til kommentar
ladapower Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 uskyld meg men det er den styggeste FIAT'en ever ser ut som ei bøtte med møkk men den var genial inni da har sett en 3-4 stykker her på hedmark faktisk. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Ja det var nok Fitaen jeg mente, lurte på hva den hette fordi det var noe av det styggeste modern og jeg hadde sett på lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Multipla stygg? Spesiell, kanskje, men tøff på sin måte. Stygg, derimot, det er Daewoo Rodius! Lenke til kommentar
picpac Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Enig i at det er en utrolig stygg bil. Men sikkert praktisk da Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva slags inngrodde, reaksjonære grøftegrevlinger kan mene at denne bilen er stygg? Den ser ikke ut som alt annet, og jeg ville ikke kalle den vakker, men jeg synes egentlig den ser ganske kul ut på sin egen måte. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg må si at personlig syens jeg bilen er shit stygg, ser ut som to biler som er satt sammen og så bare lakket om. "Toppen" passer absolutt ikke til resten av bilen. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Multipla stygg? Spesiell, kanskje, men tøff på sin måte. Stygg, derimot, det er Daewoo Rodius! 8854538[/snapback] Eller SsangYong Rodius Ellers helt enig. Den er steintøff! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dette, mine damer og herre, er en stygg bil: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
picpac Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Syntes nå begger stiller i klassen: Biler jeg aldri ser etter når jeg skal ha ny bil klassen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg må si at personlig syens jeg bilen er shit stygg, ser ut som to biler som er satt sammen og så bare lakket om. "Toppen" passer absolutt ikke til resten av bilen. 8854905[/snapback] Det er meningen, din barbar. Lenke til kommentar
25TRD Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ser ut som to padder som parrer seg. Ettersom dette er et naturfenomen har vi vel ikke rett til å si at det er uestetisk.... Noe skal jo bildesignere inspireres av også... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Folk kjører rundt med biler som ser ut som dette: men synes Multiplaen er stygg som juling? Jadda.... Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 ikke alle bryr seg like mye om utseende da.... er jo en genial praktisk bil Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 ikke alle bryr seg like mye om utseende da....er jo en genial praktisk bil 8880042[/snapback] Ja, men det nytter ikke å kjøre rundt i en bil som ser ut som et uvær.. Jeg fatter ikke hva folk tenker på når de kjøper biler som Yaris Verso og detta her.. ENORMT stygge biler, kanskje praktiske og billige men fy.. Hyundai har også laga fantastisk mange stygge biler.. Japaneren kan det med å lage forferdelig stygge biler iblant Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Syns fiaten har litt sjarm jeg. Sær ja, stygg nei... Det er nå min mening dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå