Gå til innhold

Hva vil være det første du gjør i gta 4?

Anbefalte innlegg

Er man 18+år så kan man lovlig kjøpe pistol i statene.... de selger jo guns på k-mart;p

9420143[/snapback]

K-mart ja :O de har jeg hørt om. Var noen som ble drept med pistol som noen hadde kjøpt hos de :p ble mye styr osv.

Tror det enda med at de ikke kunne selge dumdum kuler mer :!:

9420185[/snapback]

Tror du referer til Dokumentaren om skole-masskareren på columbine highschool? som micheal moore laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Er man 18+år så kan man lovlig kjøpe pistol i statene.... de selger jo guns på k-mart;p

9420143[/snapback]

K-mart ja :O de har jeg hørt om. Var noen som ble drept med pistol som noen hadde kjøpt hos de :p ble mye styr osv.

9420185[/snapback]

Tror du referer til Dokumentaren om skole-masskareren på columbine highschool? som micheal moore laget.

9420201[/snapback]

Sikkert noe av det ja. Han ene kom i rullestol, og tror den andre måtte ta hele hofta =/

--------------------------------------------------------------------------------

Important Notice:

Firearms and ammunition are only available at Wal-Mart stores licensed to sell firearms. Please call your local store first to make sure they are licensed to sell firearms. You will be able to find your store phone number by clicking the link below and entering your ZIP code. Prices may vary in Alaska and Hawaii.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

9420143[/snapback]

9420185[/snapback]

9420201[/snapback]

Sikkert noe av det ja. Han ene kom i rullestol, og tror den andre måtte ta hele hofta =/

--------------------------------------------------------------------------------

Important Notice:

Firearms and ammunition are only available at Wal-Mart stores licensed to sell firearms. Please call your local store first to make sure they are licensed to sell firearms. You will be able to find your store phone number by clicking the link below and entering your ZIP code. Prices may vary in Alaska and Hawaii.

9420243[/snapback]

ja, da tror jeg vi snakker om samme film

Det er sykt at det er så lett og få tak i uansett. Men for all del er jo amerika vi snakker om, hva mer kan vi forvente?

Endret av værdama
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...