theoriginalAidskake Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 BTW. Om du først skal voldta noen, så er det rimelig lavmål å gå etter horene da.9354247[/snapback] Sniper + politi = win. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 BTW. Om du først skal voldta noen, så er det rimelig lavmål å gå etter horene da.9354247[/snapback] Sniper + politi = win. 9354333[/snapback] skal du bruke koder da eller for og få sniperen?? ellers blir vell litt vansklig og fuinne i 1 omgang trur jeg Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 BTW. Om du først skal voldta noen, så er det rimelig lavmål å gå etter horene da.9354247[/snapback] Sniper + politi = win. 9354333[/snapback] skal du bruke koder da eller for og få sniperen?? ellers blir vell litt vansklig og fuinne i 1 omgang trur jeg 9356729[/snapback] De ligger forhåpentlig vis i start byen som de gjør i SA. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De ligger forhåpentlig vis i start byen som de gjør i SA. Gjør ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De ligger forhåpentlig vis i start byen som de gjør i SA. Gjør ikke det. 9356916[/snapback] Can't say for sure? Jeg kan ikke huske å ha lest noen artikler som nevnte "You will not find a sniper before you have bla bla bla."? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Stod aldri noe om at det lå sniper i SA. men det gjør det jo, ligger hagle og ak 47 der og. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Er slett ikke sikkert om det blir slike våpenspawns i IV. De har jo fjernet health og armour. Om spillet skal være mer realistisk så er det ikke særlig realistisk at det ligger hagle eller rifle i et smug eller oppå et tak. Who knows.. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Er slett ikke sikkert om det blir slike våpenspawns i IV. De har jo fjernet health og armour. Om spillet skal være mer realistisk så er det ikke særlig realistisk at det ligger hagle eller rifle i et smug eller oppå et tak. Who knows.. 9357183[/snapback] Denne gangen må våpnene kjøpes illegalt hos en mann kalt "little jacob" hvis jeg ikke husker helt feil.... Disse blir avtalt på mobilen og du møter vel opp i et smug der han har dem i bagarsjerommet.... Senere i spillet vil det sikkert være butikker som selger jaktrifler og slikt, men ikke rocketlunchere og slikt...de må kjøpes illegalt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 The whole world wide web. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 The whole world wide web. 9381891[/snapback] excactly ^^ Narrie Postet i går, 22:09 Kilde? Jeg leser alt mulig om spillet, magasin scanner og slikt... Bare sjekk gtaforums.com og gta4.net for oppdateringså vil du finne både en, to tre kilder som skriver dette ^^ Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 skal banke den første personen jeg ser. Og få politiet med hunder etter meg så jeg kan drepe hundene. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kommer dette spillet til pc? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Muligens etterhvert. Men ingenting er annonsert. Lurer på hvor mange flere ganger det spørsmålet skal komme. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kommer dette spillet til pc? 9414623[/snapback] Les igjennom tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Er slett ikke sikkert om det blir slike våpenspawns i IV. De har jo fjernet health og armour. Om spillet skal være mer realistisk så er det ikke særlig realistisk at det ligger hagle eller rifle i et smug eller oppå et tak. Who knows.. 9357183[/snapback] Denne gangen må våpnene kjøpes illegalt hos en mann kalt "little jacob" hvis jeg ikke husker helt feil.... Disse blir avtalt på mobilen og du møter vel opp i et smug der han har dem i bagarsjerommet.... Senere i spillet vil det sikkert være butikker som selger jaktrifler og slikt, men ikke rocketlunchere og slikt...de må kjøpes illegalt 9373702[/snapback] Det blir perfekt hadde vært litt kult om man måtte få våpentilatelse før man kunne kjøpe våpen i butikken også da Slik som i Norge Men vet ikke hvordan det er i USA, utenom at man trenger: -Cash -ID trenger sikkert ervervetillatelse også Men hvem trenger en pistol, når man kan ta topplokket fra en hermetikkboks ? EDIT! : Visst jeg finner ut at spillet har med skateboard, så skal jeg knabbe det fra noen på gata, gå opp til den høyeste skysskraperen i New York, også skal jeg hoppe utfor på brett! Lurer på hvordan de har tenkt og lage resultat av det visst de har med skateboard i det hele tatt - såklart! Endret 3. september 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Muligens etterhvert. Men ingenting er annonsert. Lurer på hvor mange flere ganger det spørsmålet skal komme. 9415369[/snapback] Ok. Må vell kjøpe meg PS3 jeg da. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er man 18+år så kan man lovlig kjøpe pistol i statene.... de selger jo guns på k-mart;p Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Muligens etterhvert. Men ingenting er annonsert. Lurer på hvor mange flere ganger det spørsmålet skal komme. 9415369[/snapback] Ok. Må vell kjøpe meg PS3 jeg da. 9418517[/snapback] vorfor ikke x360?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Er man 18+år så kan man lovlig kjøpe pistol i statene.... de selger jo guns på k-mart;p 9420143[/snapback] K-mart ja :O de har jeg hørt om. Var noen som ble drept med pistol som noen hadde kjøpt hos de ble mye styr osv. Tror det enda med at de ikke kunne selge dumdum kuler mer :!: - Nei vent litt nå Snakka med en fyr om dette(Han er fra Georgia) *********: U sure bout this? *********: they need licences to tell whose gun it is if its used in a crime *********: yes very sure Grunnen til fjerning av nick er fordi jeg ikke vil utgi noen navn. Samtalen er fra en klient kalt Steam. Uansett, så hørest jo det ganske logisk ut. Greit at enkelte folk i USA er veldig snåle på enkelte regler, men det der stemmer nok. Sider på internett hvor de har auksjoner i statene på brukte våpen, der krever de også lisens, enkelte krever at man er en "FFL Dealer" Altså en som jobber i våpenbutikk. Endret 3. september 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå