Gå til innhold

Hva vil være det første du gjør i gta 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal få meg 1 bil/motorsykel så skal jeg først bare kjøre rundt litt, se hvordan spillet egetlig er ! Stoppe bilen et sted, gå rundt sammen med mange andre folk mitt i byen. så skal jeg drepe noen tenker jeg, så skal jeg gjøre noe oppdrag. så skal jeg kjøpe meg noen nye klær, så skal jeg få meg et HUS, så skal jeg gjøre flere oppdrag/Få maaaange Penger. så skal jeg bli sammen med noen. så skal gå rundt i byen igjen... se på alt! :D Skal få purken etter meg, jævlig kult det er :D:D:D:D  Gleder meg syyyykt

8849261[/snapback]

Jepp, hoppe i en bil, utforske, lære meg byen og finne et heftig våpen eller to å drepe. Ha det moro de første to-tre timene tenker jeg, før jeg begynner på oppdrag.

Også prøve å finne en dritrask bil eller sykkel.

Lenke til kommentar

Litt spørs på hvordan spillet starter, tipper en blir "tvunget" til å ta 2-3 obligatoriske oppdrag før en kan kikke rundt på egenhånd. Regner med jeg vil skaffe meg en bil, kjøre rundt og nyte omgivelsene. Deretter blir det vel å anskaffe seg et håndvåpen og lage litt leven, for å se hvordan onkel politi reagerer .. :)

Lenke til kommentar

Sannsynligvis vil eg gå å se etter et bra våpen også drepe noen sivile, etterpå stjele en bil, kjøre over folkemengder helt til politiet fatter at det er en galning som først ble oppdaget gående med et digert våpen og et spill ut av EB games på Kvadrat kjøpesenteret, og nå er sett kjørende som en idiot sørover fra stavanger.

Når eg kommer hjem, saver eg, og politiet stopper å lete etter meg. Deretter henter eg en iskald 1.5 Coca Cola fra kjøleskapet, løper opp på rommet og klemmer GTA IV i PS3'n min.

Let the game begin...

:)

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

hehe. Gleder meg virkelig jeg. Bare litt synd at det er utsatt til April :(

Kjøre ned folk, kjøre bil i det hele tatt, skyte, gjøre nye oppdrag. Er i drømmeland i det jeg begynner å tenke på det :love:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...