Gå til innhold

Hva vil være det første du gjør i gta 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jaja. For vel holde med med helikoptre da ^^

8951574[/snapback]

MOTORSYKLER :D håper dem får sykt fine sykler osv :D alt fra cruiser til racer og offroadere :!:

Lenke til kommentar

Dessuten er det upraktisk. Se for deg Los Santos over hele kartet, og fly. Kan jo være arti å leke terrorist et par ganger, men når det blandes missions oppi der, så blir det garantert et irritasjonsmoment. Kanskje Rockstar kaster et bein til dere og lurer med en Dodo som easter egg, men ikke regn med det.

Det første jeg skal gjøre er å finne cheats så fort som faen, slik at jeg får runna spillet lenge før dere! ;)

Lenke til kommentar
Dessuten er det upraktisk. Se for deg Los Santos over hele kartet, og fly. Kan jo være arti å leke terrorist et par ganger, men når det blandes missions oppi der, så blir det garantert et irritasjonsmoment. Kanskje Rockstar kaster et bein til dere og lurer med en Dodo som easter egg, men ikke regn med det.

Det første jeg skal gjøre er å finne cheats så fort som faen, slik at jeg får runna spillet lenge før dere! ;)

8955104[/snapback]

Jeg vil ha Dodoen uten vinger :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

8955104[/snapback]

Jeg vil ha Dodoen uten vinger :)

8958581[/snapback]

:lol: hva er poenget med dodo aka fly da ?:p

Lenke til kommentar

Dodo i GTA3 hadde nesten ikke vinger, og var heller ikke særlig lett å fly.

Første jeg skal gjøre er å finne ut hva jeg skal gjøre. Starter jeg rett i nærheten av en kul bil så tar jeg den, om jeg starter i nærheten av noe annet kult sjekker jeg ut det.

Jeg er sikker på at spillet blir helt fantastisk. <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...