Gå til innhold

Tilbakemelding på kosthold/trening

Anbefalte innlegg

Hei

Driver for tiden å deffer, og det går fremover - men litt tregt. Lurer derfor på om jeg bør fikse litt på kostholds- eller treningsopplegget mitt. Målet mitt er å gå ned i fettprosent, uten å miste for mye muskelmasse. Derfor prøver jeg å ha et høyt inntak av proteiner, kontra karbohydrater.

Her er en typisk dag for meg, varierer selvfølgelig litt og jeg tillater meg et par øl og en bedre middag på lørdagen:

Frokost:

- 35g havregryn + 1,5dl vann/melk (50/50 blanding ca.)

- Omega3-tilskudd

- Ripped Fuel Extreme Ephedra Free

Lunsj:

- 2 knekkebrød med makrell i tomat/leverpostei eller én boks Kesam Mager

Etter skolen:

- Samme som lunsj, kanskje en boks tunfisk eller kylling

- Ripped fuel Ephedra Free

Etter trening:

- Måltidserstatter fra PF, beregnet for bruk etter trening. 49% protein, 34% karbo og 6% fett.

Utpå kvelden:

- Boks tunfisk eller samme som lunsj

- Omega-3-tilskudd

Jeg har ikke råd til all verden - student osv. Så jeg prøver å bruke billige proteinkilder som tunfisk. Med dette opplegget blir jeg verken spesiellt sulten, men ikke sprekkmett heller. Bør jeg spise mer/mindre?

Av trening kjører jeg et fullkroppsprogram med chins (kropsvekt), pull-ups (kroppsvekt), situps, hengende benhev, armhevinger med skulderbredde og armhevinger med smalt grep.

Jeg kjører også cardio 3-4 ganger i uken og her varierer jeg mellom 4x4 (løpe på 12 km/t i 4 min, 3-4 min rask gange) intervaller og langkjøring (30 min 9-10 km/t)

Ris og ros mottas med takk! :)

Kan legge ved "stats", bare for å gi en pekepinn på hvordan jeg ser ut:

- 184cm, når akkurat ned til bakken. (ikke gått verken opp eller ned i høyde sidenj eg begynte, hvis noen lurte :p)

- 82,5kg på morgenkvisten (gått ned fra 88-89)

- 20% BF i følge min kjære badevekt. (kjøpte meg akkurat badevekt for å måle dette, men har vel gått ned fra 24-25

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hit og så ser du på bildene helt nederst fra 1/1/2007 t.o.m 6/1/2007 (1 Juni 2007) så ser du at når man legger opp kosthold, kardiotrening og styrke riktig på en deff, så tar det tid å komme i mål. Du må bare gi det tid. Gi det 3-4 måneder, helst 5 måneder. Men problemet er at da er vi allerede mot vinteren :!: Du skulle egentlig begynt deffen i Januar.

Lenke til kommentar

Sant nok, men tenker egentlig å deffe ned til en normal vekt - for så å holde meg rundt den og trene utholdenhet og litt styrke (utenom deffing og bulking). :)

Jeg har ingen ønske om å bli kjempestor, men heller være markert; ha god utholdenhet; ta mange push-ups og være litt markert og slank. :cool:

Så det er vel kanskje mer en slankekur enn en deff, men deff høres mye proffere ut så derfor kaller vi det det. :p

Edit: Riemlig solid fremgang på han da, hvis vi sammenligner januar med juni.

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
hit og så ser du på bildene helt nederst fra 1/1/2007 t.o.m 6/1/2007 (1 Juni 2007) så ser du at når man legger opp kosthold, kardiotrening og styrke riktig på en deff, så tar det tid å komme i mål. Du må bare gi det tid. Gi det 3-4 måneder, helst 5 måneder. Men problemet er at da er vi allerede mot vinteren  :!: Du skulle egentlig begynt deffen i Januar.

8847701[/snapback]

Ingen skikkelig deff varer i hele 5 måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...