Mr. Bojangles Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hei Driver for tiden å deffer, og det går fremover - men litt tregt. Lurer derfor på om jeg bør fikse litt på kostholds- eller treningsopplegget mitt. Målet mitt er å gå ned i fettprosent, uten å miste for mye muskelmasse. Derfor prøver jeg å ha et høyt inntak av proteiner, kontra karbohydrater. Her er en typisk dag for meg, varierer selvfølgelig litt og jeg tillater meg et par øl og en bedre middag på lørdagen: ____________________________________________________ Frokost: - 35g havregryn + 1,5dl vann/melk (50/50 blanding ca.) - Omega3-tilskudd - Ripped Fuel Extreme Ephedra Free Lunsj: - 2 knekkebrød med makrell i tomat/leverpostei eller én boks Kesam Mager Etter skolen: - Samme som lunsj, kanskje en boks tunfisk eller kylling - Ripped fuel Ephedra Free Etter trening: - Måltidserstatter fra PF, beregnet for bruk etter trening. 49% protein, 34% karbo og 6% fett. Utpå kvelden: - Boks tunfisk eller samme som lunsj - Omega-3-tilskudd ____________________________________________________ Jeg har ikke råd til all verden - student osv. Så jeg prøver å bruke billige proteinkilder som tunfisk. Med dette opplegget blir jeg verken spesiellt sulten, men ikke sprekkmett heller. Bør jeg spise mer/mindre? Av trening kjører jeg et fullkroppsprogram med chins (kropsvekt), pull-ups (kroppsvekt), situps, hengende benhev, armhevinger med skulderbredde og armhevinger med smalt grep. Jeg kjører også cardio 3-4 ganger i uken og her varierer jeg mellom 4x4 (løpe på 12 km/t i 4 min, 3-4 min rask gange) intervaller og langkjøring (30 min 9-10 km/t) Ris og ros mottas med takk! Kan legge ved "stats", bare for å gi en pekepinn på hvordan jeg ser ut: - 184cm, når akkurat ned til bakken. (ikke gått verken opp eller ned i høyde sidenj eg begynte, hvis noen lurte ) - 82,5kg på morgenkvisten (gått ned fra 88-89) - 20% BF i følge min kjære badevekt. (kjøpte meg akkurat badevekt for å måle dette, men har vel gått ned fra 24-25 Endret 12. juni 2007 av EvenT Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Gå hit og så ser du på bildene helt nederst fra 1/1/2007 t.o.m 6/1/2007 (1 Juni 2007) så ser du at når man legger opp kosthold, kardiotrening og styrke riktig på en deff, så tar det tid å komme i mål. Du må bare gi det tid. Gi det 3-4 måneder, helst 5 måneder. Men problemet er at da er vi allerede mot vinteren :!: Du skulle egentlig begynt deffen i Januar. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Sant nok, men tenker egentlig å deffe ned til en normal vekt - for så å holde meg rundt den og trene utholdenhet og litt styrke (utenom deffing og bulking). Jeg har ingen ønske om å bli kjempestor, men heller være markert; ha god utholdenhet; ta mange push-ups og være litt markert og slank. Så det er vel kanskje mer en slankekur enn en deff, men deff høres mye proffere ut så derfor kaller vi det det. Edit: Riemlig solid fremgang på han da, hvis vi sammenligner januar med juni. Endret 12. juni 2007 av EvenT Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Han har hatt en solid fremgang ja. Men han er perfeksjonist da, og han skufter aldri treningen. Du finner matlogg og treningslogg på siden hans også. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Noen flere? Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Litt mer frukt og grønnsaker kanskje? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Hender jeg spsier frukt, men er ingen stor fan av grønnsaker og salat. Derfor jeg tar vitaminer. Noen flere synspunkt? For mange kcal, eller kanskje for lite? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Gå hit og så ser du på bildene helt nederst fra 1/1/2007 t.o.m 6/1/2007 (1 Juni 2007) så ser du at når man legger opp kosthold, kardiotrening og styrke riktig på en deff, så tar det tid å komme i mål. Du må bare gi det tid. Gi det 3-4 måneder, helst 5 måneder. Men problemet er at da er vi allerede mot vinteren :!: Du skulle egentlig begynt deffen i Januar. 8847701[/snapback] Ingen skikkelig deff varer i hele 5 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå