amish Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Heisann Jeg er ganske ny med linux osv, bruker det ikke stort nå heller men trenger litt hjelp. Jeg har en HPpc som jeg formaterte og instalerte vanlig Windows XP sp2, når jeg var ferdig fant jeg ut at WLAN kortet ikke funktet.. tenkte jaja får bruke kabel, men trenger drivere til det også... Jeg hadde tilfeldigvis en Backtrack cd liggende(live linux cd med dvs "sikkerhets" verktøy ) bootet den og alt funket. Fant en USB penn, men får ikke lagret noe på den.. Det står at de ligger der men når jeg booter Windows er de ikke der.. Ser ikke at de blir kopiert eller noe heller. Er det noen måte jeg kan overføre noe til PCen uten å at jeg må dra til noen å be dem laste ned driverene jeg trenger ? Endret 12. juni 2007 av amish Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Fjerner du USB-key-en ved hjelp av "trygg fjerning", eller drar du den bare ut? Prøv å avmoter den (høyreklikk på ikonet dens på skrivebordet og velg fjern / safely remove). Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvilket filsystem bruker minnepennen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå