zarion Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 har et MSI geforce 4 ti 4200 128 mb ddr, er d mulig å få høyere fps en 60 på d kortet? Spiller veldig mye counter-strike og andre 1. persons skytespill. Takk til den som hjelper Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Skriv følgende kommando i console og du skal få 100fps: fps_max 100 Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Annet tips... Du har trolig VSync på og refreshrate på monitor til 60Hz. Så finn en liten programsnutt som øker denne så vil også framerate'n gå opp. Eventuellt så kan du slå VSync av. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Annet tips... Du har trolig VSync på og refreshrate på monitor til 60Hz. Så finn en liten programsnutt som øker denne så vil også framerate'n gå opp. Eventuellt så kan du slå VSync av. han KAN slå av vsync ja, men da vil hz'en på skjermen fortsatt være 60 og du får ikke annet enn "virtuelle" fps, rivatuner og nvrefreshratefixtool +++ en del andre programmer kan fixe dette til deg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Sjekk linken min (burde vel gjøre det selv) og bruk fixen, dette er et kjent problem. Du må trykke på download->generic tools står i fanen til venstre Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Letteste er vel bare å legge inn rivatuner Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Vil ikke nvidiarefreshtool være enklest, laget av nvidia selv, bare å innstallere og sette ønsket oppløsning og refreshrate? http://www.voodoofiles.com/6648 Lenke til kommentar
Invert Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nedlastings stedet til linken til han over er jo død, er det noe andre steder å finne refresh lock greiene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nedlastings stedet til linken til han over er jo død, er det noe andre steder å finne refresh lock greiene? Guru3D.com files -> Videocard utilities -> Generic Tools -> Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvis du tar en titt på filbasen til linken min oppdager du mye, riva tuner har det innebygd... Lenke til kommentar
Invert Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hva er kommandoen til å se hvor mye frames man har i cs ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Fikk et smart tips last ned FRAPS, det funker i alle spill og f*** meg så gjorde det det, end of story www.fraps.com Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hva er kommandoen til å se hvor mye frames man har i cs ? Cl_SHOWFPS 1 Lenke til kommentar
snorri Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 net_graph 1,2,3 og 4 viser en mer avansert avlesing Lenke til kommentar
Invert Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Takker , net_graph het det tusen takk Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Fikk et smart tips last ned FRAPS, det funker i alle spill og f*** meg så gjorde det det, end of story www.fraps.com Altså. Såvidt jeg vet er FRAPS et program du bruker til å ta opp video fra spill. Den viser også fps før du trykker record, men dette er en av de dummeste og mest knotete måtene å se dette på. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 max fps 100 og vsync av! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 max fps 100 og vsync av! Ikke f****, ha vsync på!!! Jeg merker forskjell...drit i om du ikke får mer enn 60 fps i cs, det hakker ivertfall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå