DocEn Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei, jeg ble tatt i august ifjord på moped, boten og alt slikt er betalt, fikk en utsetelse på moped i 6 månder, men jeg har tatt trafikalt osv, og da er spørsmålet om jeg har lov og øvelsekjøre med bil, jeg har ikke fått noe utsettelse på føreklasse b ( bil ) men på Førerkortklasse M (moped) Jeg er 16 og alt slikt. og jeg gidder ikke noe av de folkene som skal si : det er utrolig teit og kjøre uten lappne, og du fortjener den utsetelse osv, er fulstendig klar over dette. Har jeg lov og øvelekjøre med bil ? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei, jeg ble tatt i august ifjord på moped, boten og alt slikt er betalt, fikk en utsetelse på moped i 6 månder, men jeg har tatt trafikalt osv, og da er spørsmålet om jeg har lov og øvelsekjøre med bil, jeg har ikke fått noe utsettelse på føreklasse b ( bil ) men på Førerkortklasse M (moped) Jeg er 16 og alt slikt. og jeg gidder ikke noe av de folkene som skal si : det er utrolig teit og kjøre uten lappne, og du fortjener den utsetelse osv, er fulstendig klar over dette. Har jeg lov og øvelekjøre med bil ? 8847606[/snapback] Aner ikke , ring og spør Politiet, de svarer deg helt sikkert gjerne på spørsmålet ! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Som nevnt over, ring politiet og hør. Du kan vel også sjekke på det beviset du har for trafikalt grunnkurs, der står det ettellerannet om sperrefrist og øvelseskjøring, men usikker på om det gjelder i din situasjon. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hvis du kun har fått sperrefrist på moped så skal du så vidt jeg har forstått reglene kunne øvelseskjøre med bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå