lain Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bruker de servoene som satt på når jeg fikk den ja. Var billigere å skifte til duel bremseskiver enn å skifte servo, og følte servoen klarte jobben bra nok. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 For nå å få mest morro med bilen har jeg satt inn 1 Stk Rhino styreservo på 24Kg og 2 Stk Ace Supertoque @ ca 14Kg stk. Så nå blir det power i både styring og brems Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Idag fikk jeg tlf fra posten hvor de beklaget ventetiden. Pakken kunne nå hentes på mitt lokale postkontor fritatt for toll Gjett hvem som gleder seg til ikveld Endret 5. september 2007 av JonV Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hehe, du får komme med rapport, jeg har akkurat lekt meg på asfalt med nye bremser, og ser at jeg må lære å bremse på nytt. Dvs, kan ikke bare sette på maks bremse lengre, siden bilen nå faktisk bremser. Men litt kos at det er nå mitt ansvar å bremse passe mye, og ikke det at bilen ikke bremser. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har kjørt med Mekaniske bremser foran tidligere, Akuratt montert de bak i Ære for de hydrauliske jeg skal hente idag. Så blir nok ikke rare tillveningen Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fikk E-Sky Lama V3 helikopteret mitt idag. Veldig morro å fly! Trenger en del trening dog, siden jeg er nokså n00b Slenger opp noen bilder.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Da var bremser på Bilen. Det tok jaggu tid med tollen men omsider. Endret 16. november 2007 av JonV Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 NAIS! Har du prøvd den enda da? Det blir vel skikkelig trøkk i de bremsene tenker jeg..! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må lufte de også må jeg mekke feste til Masterpumpa imorgen. Er litt uorginale deler jeg har satt på tidligere Men bare med fingerkraft idag så klarer jeg ikke å dreie hjulet. Så 14Kg kraft rett på stanga vil nok rive godt i stoppkraft. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må lufte de også må jeg mekke feste til Masterpumpa imorgen.Er litt uorginale deler jeg har satt på tidligere Men bare med fingerkraft idag så klarer jeg ikke å dreie hjulet. Så 14Kg kraft rett på stanga vil nok rive godt i stoppkraft. 9434749[/snapback] Ja, det vil jeg tro. Må få ordnet noe bedre bremser på min 1:8 buggy. Hvor tror du bremser kan bestilles? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er vel ikke rare utvalget til slike biler da. Men en Kraftig og kjapp servo vil nok hjelpe mye. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er vel ikke rare utvalget til slike biler da. Men en Kraftig og kjapp servo vil nok hjelpe mye. 9434819[/snapback] Ja- det er godt mulig. Men hvor mange KG vil jeg trene a? Tror jeg har 8kg nå.. Betalte 400 for den for litt siden(helt ny) Futaba. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Tror min servo drar ca like mye, og det er plenty for min del. Men vil du ha bedre bremser, så kan du vurdere å kjøpe ett "hump" batteri, om du ikke har det fra før. Red.: JonV: Det der så sinnssylt rått ut! Endret 5. september 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sitter nå og skal kutte ned på lengden på røra. 50Cm lange slanger er litt mye når jeg kun trenger 15Cm Litt sært å sitte å flese bremserør på en modelbil da. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Er vel ikke rare utvalget til slike biler da. Men en Kraftig og kjapp servo vil nok hjelpe mye. 9434819[/snapback] Ja- det er godt mulig. Men hvor mange KG vil jeg trene a? Tror jeg har 8kg nå.. Betalte 400 for den for litt siden(helt ny) Futaba. 9434953[/snapback] Servoeen jeg bruker på brems på min bil drar ca 14,5 kg samtidig som den er kjapp. Min Servo Endret 6. september 2007 av JonV Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Da har jeg redigert førstepost slik at vi kan poste videoer her også. Kan ikke huske om det har blitt gjort før, men det er altså lov. Skal legge opp en video snart... Red.: Her er videoen. Kvaliteten suger da jeg bare hadde mobil å filme med. Endret 19. september 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 er det din?? det virker (for meg) at det ikke er helt bra for den... det var fett i alle fall Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Jada, det er min. Jeg kjørte mens naboen filmet. Jeg tror heller ikke det er helt bra for den i lengden, men jeg hoppet flere ganger, og ingenting er ødelagt. Enda. Jeg krasjlandet også en gang, også klarte jeg til og med å bomme på hoppet slik at bilen krasjet inn i bommen i stedet. "Klanget" som kom kunne høres langt unna. Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 tror jeg ikke ville jort det med min bil... men det er jo truck så har vell litt mer dempere. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Har ikke kjøpt dette seilflyet enda, men skal kjøpes så fort jeg har pengene (litt over 1000,- ARF (får låne kontroll av en i klubben hvis han ikke har med elev å kjører)) Bilde: Vingespennet er på 2M så jeg vet ikke om jeg får frakta det med i våres bil så jeg må kanskje sitte på med en annen fyr hver gang jeg skal kjøre det Endret 27. september 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå