Gå til innhold

Forumets RC-galleri - LES REGLER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, du får komme med rapport, jeg har akkurat lekt meg på asfalt med nye bremser, og ser at jeg må lære å bremse på nytt. Dvs, kan ikke bare sette på maks bremse lengre, siden bilen nå faktisk bremser. Men litt kos at det er nå mitt ansvar å bremse passe mye, og ikke det at bilen ikke bremser.

Lenke til kommentar
Må lufte de også må jeg mekke feste til Masterpumpa imorgen.

Er litt uorginale deler jeg har satt på tidligere :)

Men bare med fingerkraft idag så klarer jeg ikke å dreie hjulet.

Så 14Kg kraft rett på stanga vil nok rive godt i stoppkraft.

9434749[/snapback]

Ja, det vil jeg tro. Må få ordnet noe bedre bremser på min 1:8 buggy. Hvor tror du bremser kan bestilles?

Lenke til kommentar
Er vel ikke rare utvalget til slike biler da.

Men en Kraftig og kjapp servo vil nok hjelpe mye.

9434819[/snapback]

Ja- det er godt mulig. Men hvor mange KG vil jeg trene a? Tror jeg har 8kg nå.. Betalte 400 for den for litt siden(helt ny) Futaba.

9434953[/snapback]

Servoeen jeg bruker på brems på min bil drar ca 14,5 kg samtidig som den er kjapp.

Min Servo

Endret av JonV
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jada, det er min. Jeg kjørte mens naboen filmet. Jeg tror heller ikke det er helt bra for den i lengden, men jeg hoppet flere ganger, og ingenting er ødelagt. Enda. Jeg krasjlandet også en gang, også klarte jeg til og med å bomme på hoppet slik at bilen krasjet inn i bommen i stedet. "Klanget" som kom kunne høres langt unna. :p

Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt dette seilflyet enda, men skal kjøpes så fort jeg har pengene (litt over 1000,- ARF (får låne kontroll av en i klubben hvis han ikke har med elev å kjører))

Bilde:

post-111209-1190920449_thumb.jpg

Vingespennet er på 2M så jeg vet ikke om jeg får frakta det med i våres bil så jeg må kanskje sitte på med en annen fyr hver gang jeg skal kjøre det :D

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...