Gå til innhold

Forumets RC-galleri - LES REGLER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jo jeg kan jo det. Helt til jeg blir stoppa av politiet eller noe sånt :p

Fikk egentlig vite at jeg burde ta et som ligner på det (ikke fargene), siden det var byggesett og da visste jeg åssen jeg skulle reparere det hvis jeg krasja og noe ble ødelagt, men da må jeg ha vingespenn på 2,5M :s

 

Har iallfall ikke funnet det flyet der som byggesett utenom det som er litt større

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Håhå! Var ute å herjet litt (les: mye) med Savagen tidligere i dag. I dag var faktisk første gangen jeg klarte en backflip med Savagen. Det var utrolig digg, og mye enklere enn jeg hadde trodd. Fikk filmet (med mobil :( ) en del av hoppene, og har nå lastet opp 3 korte videoer på youtube.

 

Savage X 4.6 Backflips

Her er to av de beste hoppene jeg gjorde i dag.

 

Savage X 4.6 - Failed backflip attempt: crystal pops out

Og her, tro det eller ei, krasjer bilen så hardt at krystallen detter ut av mottakeren. Det kan du dessverre ikke se i videoen, da.

 

Savage X 4.6 - Failed double backflip attempt

Og her var dagens siste hopp. Her krasjlandet jeg også, men denne gangen var skaden mer omfattende. Motorfestet bøyde seg så mye at motoren mistet all kontakt med hoveddrevet.

Lenke til kommentar

Mine to nye fly. Et ARF og et kit

 

Thunder Tiger Christen Eagle (ARF):

 

 

Top-Flite Nobler (KIT):

 

 

 

Og så skal jeg bestille et seilfly (byggesett) nå, det der Spirit 100 (vingespenn på 2,5m). En i klubben, som er veldig snill og lar meg sitte på til forskjellige flyting, kjører nesten bare seilfly så jeg kan ikke legge skjul på at det egentlig er veldig digg og morsomt! Ikke så mye bråk heller :p

 

Spirit 100 (KIT) (bestilles snart):

 

Lenke til kommentar

her er noen bilder fra hobbyrommet hos min kjære mor. Den røde cesnaen på gulvet har jeg flydd noen timer med. Men etter at jeg kjøpte Mustangen (som henger i taket) mistet jeg interessen...

Nederst er et bilde (av et bilde) av en f16 min stefar hadde for leenge siden. Han har hadd det meste man kan putte radiostyring i. Alle disse bildene er tatt for snart to årsiden. Det største flyet vi har nå får ikke plass på hobbyrommet og må derfor stå i stua :p

post-116135-1193792375_thumb.jpg

post-116135-1193792525_thumb.jpg

post-116135-1193792544_thumb.jpg

post-116135-1193792564_thumb.jpg

post-116135-1193792582_thumb.jpg

post-116135-1193793013_thumb.jpg

Endret av ApeiBur
Lenke til kommentar
her er noen bilder fra hobbyrommet hos min kjære mor. Den røde cesnaen på gulvet har jeg flydd noen timer med. Men etter at jeg kjøpte Mustangen (som henger i taket) mistet jeg interessen...

Nederst er et bilde (av et bilde) av en f16 min stefar hadde for leenge siden. Han har hadd det meste man kan putte radiostyring i. Alle disse bildene er tatt for snart to årsiden. Det største flyet vi har nå får ikke plass på hobbyrommet og må derfor stå i stua :p

Den røde båten var nice :)

Har du flere bilder av den?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...