Cutthroat Bill Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg tenkte det var på tide vi fikk en egen tråd hvor vi kan poste bilder og videoer av våres RC-modeller. Selvsagt har det ingenting å si hva slags merke og modell du har. Alle merker, typer og modeller er lov. Regler for posting i denne tråden: -Kom gjerne med kommentarer og spørsmål til bildene/videoene, men begrens diskusjonene! -Diskusjoner skal tas i Den store R/C-tråden, eller i en ny tråd. -Bilder/videoer SKAL være av dine egne modeller! -Dersom flere bilder av den samme modellen postes i en post, skal alle bilder utenom det første legges i en skjul-tag eller spoiler-tag. Dette er for å øke oversikten og minimere behovet for scrolling. -Store bilder skal skjules i en spoiler-tag eller skjul-tag, slik eksempelet nedenfor viser: [skjul]*stort bilde*[/skjul] eller [Spoiler]*stort bilde*[/Spoiler] -Man skal IKKE poste nedlatende kommentarer om andres modeller! -Rettningslinjene og Nettiketten gjelder så klart i denne tråden også. Ellers så kan det nevnes at Imageshack passer ypperlig når du skal laste opp bilder. Da begynner jeg med disse tre bildene av min Kyosho Inferno MP7.5 Sports II som ble tatt sist vinter av min far (bildene er skjult i spoiler-tag). Endret 19. september 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Her er min Protech Skystar: EDIT: Kom med bilder folkens! Endret 13. juni 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Ja har hatt litt av hvert den siste tiden.. Fokuset den siste tiden er 1/6 OffRoad biler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja det er 2 forskjelige biler. fortiden driver jeg mest med LargeScale biler da. Det var vel egentlig en kort oppsumering men har og en Xmods og en SMT magic wheel monster truck. Endret 13. juni 2007 av JonV Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Her er Min caster 1:8 Buggy bil. Hatt fly, men har dessverre ikke bilde av det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tatt med mobil, så ikke klag på kvaliteten. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har en Kyozho LandMax 2, nå er den litt ødelagt, vil ikke alltid starte osv. Men for se om jeg gidder gjøre noe med det etter hvert. (Mer bilder) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Landmax, ja, det er vel en litt eldre modell det? Stilig bil uansett. Fin sender og, forresten, har en helt lik selv. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Landmax, ja, det er vel en litt eldre modell det? Stilig bil uansett. Fin sender og, forresten, har en helt lik selv. 8937419[/snapback] Tja, litt dårlig vedlikehold på den bilen? Legg ut flere bilder da. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Det er en LandMax 2, ikke noe eldre model av LandMax, vedlige hold er ikke bra pga. bilen aldri har vært god, kjørte bra en gang, men det ende med Full fart rett i en mur vegg(ja, veggen har merke etter det), så det meste er nytt på bilen utenom motoren. Og nei, er ikke jeg som er dårlig til og styre, er bilen som kjørte uten at noen styrte den. For se om jeg får gang på den igjen, så kansje jeg vasker den. EDIT: Jeg misforstod deg, ja LandMax 2 er en litt eldre model. Endret 24. juni 2007 av CissaM Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ingen som har noen bilder og komme med? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 -Alex-: Det første bildet der var skikkelig stilig. -Shark-: Er det ny motor? Tell me! Jeg får noen deler til min Savage i morgen, eller på fredag, da skal jeg ta noen bilder. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Forligby ikke min, men ny er den. Mulig jeg tar den. Er en MEGA ZX21 RACE, så en skikkelig versting motor Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 -Shark-: Jeg har aldri hørt om merket engang. Men med den fargen så minnet den sterkt om RB sine motorer. Fikk endelig tatt noen bilder av Savagen, men dessverre var det ikke noe skikkelig kamera tilgjengelig, så jeg tok mobilen fatt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Flott bil det ''Cutthroat Bill''. Jeg har aldri hørt om merket engang., Det var skuffende :!: Motor til 3500,- Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Her er siste i familien her hjemme. Sitter en YeahRacing .16 motor i den og det gjenstår noe arb med den men tror den kan bli morsom når den er ferdig. Er en T-Maxx clone da. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 -Shark-: Det var sinnssykt mye for en .21 motor. Siden jeg ikke kjører løp selv, så hadde jeg heller valgt denne RB-motoren: RB concept TM728 *sikle* JonV: Fin bil det, ser det ut som. Er det 1:10, eller 1:8? Motoren var vel litt liten for en 1:8, så... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Meg og en kompis ut å kjører.. Hadde bilder av helikopteret mitt,,, hmm hvor la jeg de hen? Endret 21. juli 2007 av regga Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 -Shark-: Det var sinnssykt mye for en .21 motor. Siden jeg ikke kjører løp selv, så hadde jeg heller valgt denne RB-motoren: RB concept TM728 *sikle* JonV: Fin bil det, ser det ut som. Er det 1:10, eller 1:8? Motoren var vel litt liten for en 1:8, så... 9115462[/snapback] Ja, den skal være regnet for å være en av de beste. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Vel, jeg er nok skikkelig teit og sånt men jeg har et PicooZ helikoper jeg digger helt rått. Har laget en liten greie på det her: http://www.sprettball.org/forum/index.php?showtopic=30 Har laget en liten video som ligger der bla. Endret 21. juli 2007 av Snarph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå