Gå til innhold

Vil endelig Ps3 begynne å selge bedre i Japan?

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Hot Shots Golf has been a key franchise Sony in past years. Hot Shots Golf has always been about over the top shots and character customization. Well the latest in the Hot Shots Golf franchise has hit over 300,000 preorders in Japan.

Hot Shots Golf 5 will be fully online. Online lobbies will be able to support 50 players.

No American date has been announced for Hot Shots Golf 5 at this time. But stay tuned for more in this hot title.

KIlde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de er litt lure nå så spytter de ut par konge RPG. så får vi fart på JAP salget!

Det er RPG som er grunnen til at jeg kjøpte PS3.

SYnes det går tregt, kun 2 stk ute og de er ræva begge to.

Enchanted Arms har jeg prøvd på 360 og er porta, untold legends har fått elendige kritikk.

Par bra RPG nå så er JAP salget i gang!

Lenke til kommentar
Det er RPG som er grunnen til at jeg kjøpte PS3.

SYnes det går tregt, kun 2 stk ute og de er ræva begge to.

Enchanted Arms har jeg prøvd på 360 og er porta, untold legends har fått elendige kritikk.

8847492[/snapback]

Ja, for all del. Oblivion suger jo også...? :p

Japanerne har merkelig spillsmak forresten. Når et golfspill får fart på PS3-salget synes jeg det er noe galt.

Lenke til kommentar

Hot shots golf sammen med ninja gaiden sigma (som sikkert ingen spilte xbox versjonen av i japan) og folk soul bør hjelpe en del på salget i japan. Det er tre spill som har godt potensiale i japan. En god måned der borte.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Litt off topic, men jeg gav Genji en ny sjangse i går... Synes det var ganske så fett egentlig. Synes det er rart at det spillet floppet slik.

OBLIVION er ikke noe JRPG, burde jo sagt det var det jeg mente :)

Ser ut som PS3 blir maskinen jeg kommer til å bruke mest i 2007 ivertfall..

kanskje det er 360en's tur til å støve.

Lenke til kommentar
Når et golfspill får fart på PS3-salget synes jeg det er noe galt.

8849477[/snapback]

Normalt ville jeg vært enig med deg.. Fordi golf er en utrolig bedriten møkkakjedelig sport å se på, sikkert å spille selv også..

Men denne spill-serien er utrolig kuul, har selv Everybody's Golf på PSP, som er det europeiske navnet på serien, og det er utrolig morsomt spill..

Og jeg gleder meg som en hund til å spille dette på stor TV. :)

Lenke til kommentar
Ekke Hot Shots bare et spill da?

Hvorfor skulle PS3 selge bedre viss det var de 300.000 folka som hadde PS3 fra før av :p

8849213[/snapback]

Fordi spill selger konsoller, ikke omvendt :) Man velger konsoll etter spill og akkurat nå er det ekstremt få titler på PS3, er derfor salget ikke har helt TATT AV.

Lenke til kommentar

Flere år gammelt xbox spill som ingen spilte i japan riktignok .. så det burde hjelpe uansett.. ryktene sier at det ikke hjalp stort? Vel.. det har vært ute i hele 2 dager.

Ninja Gaiden 14/6

Folk Soul 21/6

Hot shots golf 5 utsatt til juli? ser sånn ut på play-asia.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma solgte ca. 20 000 eksemplarer første dagen det var ute for salg i japan. Call of duty 3 ca. 8 000 som er bedre enn forventet i japan.

Men faktisk solgte Trusty Bell til 360 , ca. 30 000 eksemplarer første dagen.

Gode tall for både MS og Sony :)

Kilde

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Ninja Gaiden Sigma solgte ca. 20 000 eksemplarer første dagen det var ute for salg i japan. Call of duty 3 ca. 8 000 som er bedre enn forventet i japan.

Men faktisk solgte Trusty Bell til 360 , ca. 30 000 eksemplarer første dagen.

Gode tall for både MS og Sony :)

Kilde

8879221[/snapback]

Er du seriøs? Det er katastrofe tall for Ninja Gaiden. Det vil ende opp med å selge dårligere enn VF5 til og med med slik debut.

Selv Xbox versjonen solgte bedre enn dette. Det åpnet med rundt 80K første uken tror jeg det var.

Så mye for din teori om at "ingen spilte det på Xbox".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...