TCE Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det noen som vet en måte å "låse opp" alle training missions? grunnen er at jeg har for dårlig internett forbindelse for å spille online og kunne i allefall tenke meg å spille igjennom trainingen. Når jeg prøver å logge inn mellom trainingene står det bare connecting og den går ikkje videre Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Man må ha internett for å spille traininga også... dessuten er traininga kjip... Lenke til kommentar
TCE Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Er det helt umulig å hoppe over inloggingen da? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Men åssen får du tatt Advanced Marksmann trainingen... med m24 &m82 sniper.... har tatt alle som går.. med den er locked... :o Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det er mulig å teste aa uten internett. Når du står i menyen trykk esc deretter tab for å komme inn i consolen. Skriv: open bridge playerlock 0 mpcheat changeclass s (Andre våpen, g, s24, ar, m4a1, f, ak, ak74su, gp, rpk, svd) summon agp_characters.npc_towerobserver (sette ut en del folk på brettet) show fog (fjerne tåka, mye morsommere å snipe da) Finner flere console kommandoer her: http://www.aafiles.com/file.stuff?body=cc Kos deg... 8) mvh Roar aka Battlerager Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 "]Men åssen får du tatt Advanced Marksmann trainingen... med m24 &m82 sniper.... har tatt alle som går.. med den er locked... :o Du må klare å få 36 hits på den første treningen. Han som forklarer under treningen sier at du må få 24 for å få godkjent. Dersom du får 36 eller over, så låser du opp Advanced Marksmanship... Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 når jeg skal koble til nettet for tilkobling til serveren til A.A så får jeg beskjeden " timed out", kommer meg heller ikke forbi den uten å avslutte spillet for dermed å ta grunntreningen på nytt for hver gang noen ? hjelp ? sitter på en 2Mbit linje, så hastigheten er det ingenting i veien med. har også registrert meg på spill-sidene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå