Winydancer Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Heisann. Vi har en katt, som har fått 5 katteunger! De er bare ettpar uker gamle, og ammer ganske ofte. Problemet nå er at familien har lagt seg, bare meg våken, og katteungene er på det rommet de er om natten, men moren er forsatt ute! Hun vil ikke komme seg til ungene liksom. Går det bra om hun ikke ser ungene før 7-8 imorgen tidlig? Eller skal jeg vente til hun kommer tilbake? Klarer ikke sove med problemet i hodet Lenke til kommentar
macciato Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 katten vår brukte å være ute om natten når hun hadde kullene sine. Dette tror jeg er vanlig fordi moren drar ut for å jakte på en måte. barna klarer seg nok helt fint. bare pass på at alle kattungene får sånn ca. lik tilgang til melk hele tiden. Noen blir lett utelukket fra ammingen av de andre ungene...ellers skal det nok gå helt fint=) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 katten vår brukte å være ute om natten når hun hadde kullene sine. Dette tror jeg er vanlig fordi moren drar ut for å jakte på en måte. barna klarer seg nok helt fint. bare pass på at alle kattungene får sånn ca. lik tilgang til melk hele tiden. Noen blir lett utelukket fra ammingen av de andre ungene...ellers skal det nok gå helt fint=) 8847472[/snapback] Takker. Men jeg skal vell ikke gi dem melk om natten? :O Blir vell imorgen, da moren kommer hjem? Eller...? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 IKKE gi kattene melk, da får de vondt i maven! Vann ftw! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 IKKE gi kattene melk, da får de vondt i maven! Vann ftw! 8847518[/snapback] Det er forskjellig fra katt til katt, noen katter tåler melk, andre tåler det ikke. Katten vår drikker ikke annet en melk. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Jo.. Men det jeg lurer på er om de kommer til å sulte, vist de ikke spiser før imorgen? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jo.. Men det jeg lurer på er om de kommer til å sulte, vist de ikke spiser før imorgen? 8847555[/snapback] Neida, det er helt normalt, og hvorfor skal de spise om natta når de kan sove? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Jo.. Men det jeg lurer på er om de kommer til å sulte, vist de ikke spiser før imorgen? 8847555[/snapback] Neida, det er helt normalt, og hvorfor skal de spise om natta når de kan sove? 8847586[/snapback] HEhe, vellvell, synest de sover hele tiden Sover i 1 time, spiser i 5 minutter, sover i 1 time.. *Osv* Det mønsteret Menmen. Da lukker jeg døren, og legger meg med godt mot! Godnatt! Lenke til kommentar
macciato Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Selvfølgelig skal du ikke gi de melk:P Men pass på at du ikke ser tegn til at moren overser noen av barna. Det kan være en faktor som bidrar til at hun stikker ut hvis hun faktisk ikke jakter (noe som de fleste kattene gjlr for barna sine) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå