Løve Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei Tenkte å ta meg en tur til Sverige med noen venner nå og fylle barskapet siden jeg har blitt 18. MEN jeg er ganske blank på alt som er av drikkevarer, selv om jeg har en formening om hva jeg liker. Øl er selvfølgelig en klassiker, men tenkte å kjøpe meg noe litt mer spenstig når jeg først var på tur. Så jeg tenkte å få noen anbefalinger her på noen gode drikkevarer for meg. Jeg liker greit ting som er søtt og sånt, men orker ikke å drikke større mengder av det. Og det som da blir i andre enden av skalaen er gjerne ting som Gammel Dansk og andre lugubre drikker som smaker hostesaft(som også er hva jeg synes det meste av vanlig vin smaker). Så er det noen som kan anbefale meg noe som har litt "normal" smak og ikke bare smaker utrolig surt og hostesaftaktig eller er ekstremt søtt og klissete? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vil bare informere om at det er 20 års aldersgrense på systembolaget. Dette fant jeg ut på "the hard way"... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Kjøp en flaske Jack Daniel's. Endret 13. juni 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Skal kjøpe det på båten. (Heia billig minicruise) Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du kan vel kjøpe 3.5% øl på matbutikkene der:D Morro, nei Lenke til kommentar
Løve Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Siden jeg er 18 skal jeg gjerne ha ting som ikke er sprit da. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 du kan jo kjøpe sprit så lenge det er under 20%? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Det er vel ikke sprit lenger når det er under 20%? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 shnapps eller no...smaker dritt men...skal du være kul så skal du være kul :!: Men eneste du får kjøpt er svakere øl en i norge...... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Tenkte spesifikt på varer de selger på båten. Planen var å dra tur-retur og handle kvota på båten. Lenke til kommentar
Ingunn.E Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Heihei! Noen her som har en TOM Jack Daniels-flaske å gi bort/selge?Hadde blitt overlykkelig om noen hadde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå