vegizz66 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 hei vis du har mistet båten din si i fra så skal alle se etter den!! jeg har også mistet båten min å vet hvordan det føles har noen sett en hobby 345 sprint med suzuki med 9,9 hk si i fra da!! Lenke til kommentar
Jung Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hei vis du har mistet båten din si i fra så skal alle se etter den!! jeg har også mistet båten min å vet hvordan det føles har noen sett en hobby 345 sprint med suzuki med 9,9 hk si i fra da!! 8846888[/snapback] Savner gamlebåten min, en Hasle 365 med Yamaha 9,9 trimmet.. Solgte den i år, pga. større båt. Ønsker jeg ikke hadde gjort det! Så kan jo si jeg "savner" båten.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 mistet en båt for 2 år siden, det var en ehh, ca 10 fots båt, rød og knapt flytedyktig. Denne ble sist sett opp-ned ca 100m fra en brygge, der den ble "oppbevart" for vinteren, når vi kom dit utpå sommeren så var dem borte har motoren til den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå