Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange barn ønsker forumbrukerne?

Hvor mange barn vil du ha?  

470 stemmer

1. 1. Hvor mange barn vil du ha?

• Ingen
      52
    • 1
      23
    • 2
      236
    • 3
      104
    • 4
      14
    • 5+
      12
    • whatever, jeg vil kun stemme
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil ha 2 barn, enten 2 gutter eller 2 jenter. Hvis det er 2 gutter så kan de rase rundt sammen, og hvis det er 2 jenter så kan de gjøre hva enn jenter gjør sammen, de leker vel også :p Hvis det er en av hver så blir det kjedelig.

8925994[/snapback]

En gutt og en jente kan leke sammen de også ;)

Lenke til kommentar

Joda, men det ender bare opp med at de vokser fra hverandre. 2 jenter støtte hverandre, snakke om gutter, bla bla. Har ikke peiling hva de kan gjøre sammen, men stereotype gogo. 2 gutter kan da leke røffere sammen uten at de blir erkefiender, trenger ikke kjøpe 2 forskjellige leker, og de kan få de samme interessene.

Ja, jeg blir å oppdra de helt like, sparer energi! :)

Lenke til kommentar
Kanskje en mikstur mellom en traumatisk og ansvarsløs oppvekst resulterte i store personforstyrrelser der din egen identitet, troverdighet, selvfølelse og empati fikk varige skader? Blame the parents, dont the kids  :fun:

8925298[/snapback]

Jeg er imponert. ;)

Forøvrig er min og Bitex sin situasjon ganske lik, bare speilvendt i forhold til alder.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke ha barn. Kan ikke se at jeg noengang kommer til å bli skikket til å ta vare på en unge. Og hvis jeg mot all formodning bestemmer meg for å annskaffe meg en, blir det en guling. Værken mine eller samboern sine gener fortjener å overleve.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke ha barn. Kan ikke se at jeg noengang kommer til å bli skikket til å ta vare på en unge. Og hvis jeg mot all formodning bestemmer meg for å annskaffe meg en, blir det en guling. Værken mine eller samboern sine gener fortjener å overleve.

8926944[/snapback]

hvorfor ikke det egentlig?

Lenke til kommentar

8926961[/snapback]

Han har veldig dårlig rygg og fysisk helse, og ble født kalvbeint. Jeg har dårlig psyke og ledd. Vil ikke tro det er gener som vil føre til noe godt for en unge. Det meste er arvelig. Selvfølgelig er det en mulighet for at ungen blir 100% frisk, men hvorfor ta sjangsen? Det er utrolig egoistisk.

Lenke til kommentar

8926961[/snapback]

Han har veldig dårlig rygg og fysisk helse, og ble født kalvbeint. Jeg har dårlig psyke og ledd. Vil ikke tro det er gener som vil føre til noe godt for en unge. Det meste er arvelig. Selvfølgelig er det en mulighet for at ungen blir 100% frisk, men hvorfor ta sjangsen? Det er utrolig egoistisk.

8927015[/snapback]

dere kan adoptere?? det er jo koslig det da :)

Lenke til kommentar
Jo flere jo bedre. Stemte 5+, bidrar kanskje til overbefolkningen av jorden, men det driter jeg i :p

Er selv størst i en søskenflokk på 8, og kan ikke tenke meg noe bedre :D.

8931097[/snapback]

tviler på at norge noen gang kommer til og bli fult egentlig :p trur jeg skal mye til

Lenke til kommentar
Eg meiner å ha lese at personar som har fleire søsken har meir omtanke og omsorg for andre, mens einebarn har tendensar til å være ganske sjølvopptatte. Det er sjølvsagt ikkje ein regel, men stemmer ganske bra med dei eg kjenner.

8924224[/snapback]

Jeg er minst av tre søsken og er en egosentrisk narssissist. Forklar det du. :)

8924719[/snapback]

For å sitere meg sjølv: "Det er sjølvsagt ikkje ein regel, men stemmer ganske bra med dei eg kjenner.".

Ikkje ta heilt av med denne diskusjonen folkens, er vel ikkje heilt i tråd med...tråden. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...