Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange barn ønsker forumbrukerne?

Hvor mange barn vil du ha?  

470 stemmer

1. 1. Hvor mange barn vil du ha?

• Ingen
      52
    • 1
      23
    • 2
      236
    • 3
      104
    • 4
      14
    • 5+
      12
    • whatever, jeg vil kun stemme
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønsker du ikke barn,stemmer du ikke.

Selv stemte jeg 1, jeg vil ha en som kan bare være min tøffe gutt, eller favorittjenten liksom. Så kan hun eller han få full oppmerksomhet.

8866382[/snapback]

Da gir ikke pollen et riktig bilde av hvor mange barn forumbrukerne ønsker. Da må spørsmålet omformuleres til: "Hvor mange barn ønsker dere av forumbrukerne som ønsker barn dere?" for eksempel. Jeg nekter å være beskyldt for å ønske meg barn.

Jeg har en arvelig sykdom som jeg ikke ønsker å føre videre, skal jeg ha barn så skal dette barnet adopteres. Det finnes mer enn nok av unger i verden som ikke har ett hjem, så jeg ser ingen grunn til å lage en unge selv. Så de to største årsakene til at jeg ikke ønsker barn er:

1. Arvelig sykdom jeg ikke ønsker å føre videre.

2. Det er alt for mange unger som trenger et hjem til at det er nødvendig for meg å lage en til.

Lenke til kommentar

Jeg er minst av tre og det er vel muligens det beste, samme er en kompis jeg kjenner og vi har begge to blitt mer bortskjemt i hennhold til fysiske gaver vaffal...

Pluss når man har to eldre søsken er foreldre strenge for de veit at man prøver å tøye grenser, men for min del har det ført til at alkohol og lignende alltid har vært greit...

Lenke til kommentar
Poll på plass. :)

8865473[/snapback]

Jeg må virkelig si at her må du bare bestemme deg. hva med alternativ som 1 ller 2, 2 eller 3, 3 eller 4? Bare lurer.

8865478[/snapback]

For all del, er det fleire som synest det er betre så rapporter saken. Eg la ut dei alternativene som eg synest eg best.

Burde ha "0" som et alternativ også.

8866036[/snapback]

Det er fiksa. :)

Lenke til kommentar
Kan se for meg meg selv meg 2 barn, gjerne med aldersforskjell på 3-4 år.

Hvis det blir 3 barn vil jeg gjerne ha første en god stund før de to neste.

Slik at det går ann og bruke første som barnevakt :p

8915847[/snapback]

Der beskriver du min rolle i søskenflokken! Jeg kom først, og de andre to 8 og 10 år etter. Nå har jeg riktignok ikke samme pappa, men uansett, skulle tro det var planlagt ;)

Jeg stemte 3. Det har sikkert med at jeg er en av tre :)

Lenke til kommentar

Jeg stemte 3, fordi jeg er mellomst i søskenflokken som vi er tre i. Funker ypperlig for alle parter, så ser ingen grunn til at ikke tre unger skal gå greit.

Quayle: Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Hva slags sykdom er det snakk om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...