Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange barn ønsker forumbrukerne?


Hvor mange barn vil du ha?  

470 stemmer

  1. 1. Hvor mange barn vil du ha?

    • Ingen
      52
    • 1
      23
    • 2
      236
    • 3
      104
    • 4
      14
    • 5+
      12
    • whatever, jeg vil kun stemme
      29


Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke logikk har så mye med om man vil ha barn eller ikke. Selv er jeg enig i mye av det Prognatus sier, men hvis følelsene og instinktene mine hatt lyst på barn så hadde jeg nok gitt blaffen i logikken.

Å ville ha barn er noe som ligger dypt inni oss, den trangen ble skapt lenge før hjernene våres var utviklet nok til å forstå logikk. Og den logiske delen av hjernen er maktesløs i mot instinktdelen.

 

Alle våre forfedre har hatt sex, ellers hadde ikke noen av oss eksistert. Generelt er det dem med mest interesse for sex som har overlevd, og derfor er sex så ekstremt viktig for oss. Men det er ikke alle våres forfedre som har oppdratt unger. Spesielt ikke våre mannlige forfedre, de kunne ha hatt sex med 100 kvinner og stukket av. Og alikevel hadde noen av barna klart å overleve og ført genene deres videre (Som forklarer hvorfor barn er mye viktigere for kvinner enn det er for menn). Så den trangen er ikke like stor. Men stor nok til at et stort flertall alltid vil ha lyst til å ha barn.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å få jente er helt uaktuelt. Jeg kjenner ikke en eneste jente som jeg hadde vært både stolt av og trygg på å ha som datteren min.

8864746[/snapback]

 

Det er kanskje for du ikke har oppdratt noen av de jentene du har truffet?

8864774[/snapback]

Jeg tviler på at jeg er noe flinkere til å oppdra jenter enn fedrene til alle jenter jeg har møtt, så sannsynligvis ender de opp som jenter flest. Det hjelper ikke at jeg kommer fra en familie med attraktive mennesker, de er dømt til å bli de peneste i klassen, som mister jomfrudommen på barneskolen.

Lenke til kommentar
Å få jente er helt uaktuelt. Jeg kjenner ikke en eneste jente som jeg hadde vært både stolt av og trygg på å ha som datteren min.

8864746[/snapback]

 

Det er kanskje for du ikke har oppdratt noen av de jentene du har truffet?

8864774[/snapback]

Jeg tviler på at jeg er noe flinkere til å oppdra jenter enn fedrene til alle jenter jeg har møtt, så sannsynligvis ender de opp som jenter flest. Det hjelper ikke at jeg kommer fra en familie med attraktive mennesker, de er dømt til å bli de peneste i klassen, som mister jomfrudommen på barneskolen.

8864785[/snapback]

 

Så du ville oppdratt sønnen din bedre? Han ville være den som fikset "om mister jomfrudommen på barneskolen." det for jentene kanskje. Siden han også ville være penest i klassen.

Lenke til kommentar
Databamse: Pang! he-he. Nei, du kjenner meg ikke. Hadde du gjort det, ville du sagt at denne typen avgjørelser er typisk for meg.

8864744[/snapback]

Isåfall er du antageligvis et av få mennesker som gjennom ren fornuft har lyktes med et valg, mens majoriteten faller for fristelsene. Hva du har sagt til alle damene du har hatt et forhold med, det får forbli din personlige sak å kjenne :)

 

Og jeg kjenner deg ikke annet enn gjennom forumet. Hvis alle livets valg skulle være SÅ lett at dem ville være typisk, da tror jeg verden hadde stoppet å fungere :whistle:

Lenke til kommentar
Så du ville oppdratt sønnen din bedre? Han ville være den som fikset "om mister jomfrudommen på barneskolen." det for jentene kanskje. Siden han også ville være penest i klassen.

8864797[/snapback]

Det er jo mye bedre. Gutten blir ikke voldtatt eller brukt eller gravid. De er rett og slett enklere å ta seg av, fordi de er mer logiske og minde følsomme.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Nei, gutten kan bli voldteksmann istedet. Det er mye kulere, lizzm.

 

Du kan jo ikke velge om du får gutt eller jente. Hva gjør du isåfall? Setter henne ut i skogen? Selge til slavehandlere? Good luck.

8864901[/snapback]

Jeg skal ikke ha barn før om mange år, og da satser jeg på at man kan "customize" ungen slik som i Gattaca.

Lenke til kommentar

Og det er bare du som bestemmer over ungen? Ikke dama di også?

Flytt til Kina, der tar de livet av jentebabyer fordi de er redd for å ikke bli tatt vare på økonomisk når foreldrene blir gamle.

Jenter kan jo ikke jobbe, liksom. De kan bare være søte og sexy og bli voldtatt.

 

Dere modner med årene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nei, gutten kan bli voldteksmann istedet. Det er mye kulere, lizzm.

 

Du kan jo ikke velge om du får gutt eller jente. Hva gjør du isåfall? Setter henne ut i skogen? Selge til slavehandlere? Good luck.

8864901[/snapback]

Jeg skal ikke ha barn før om mange år, og da satser jeg på at man kan "customize" ungen slik som i Gattaca.

8864917[/snapback]

 

Da er det jo like greit med ei jente også da, som du kan customize....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...