Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange barn ønsker forumbrukerne?


Hvor mange barn vil du ha?  

470 stemmer

  1. 1. Hvor mange barn vil du ha?

    • Ingen
      52
    • 1
      23
    • 2
      236
    • 3
      104
    • 4
      14
    • 5+
      12
    • whatever, jeg vil kun stemme
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner meg ikke igjen det dere skriver om det mellomste barnet. Broren min er absolutt ikke sånn. Har mange venner som er i midten, men beskrivelsene passer ikke på de heller.

 

Tror nok det er like mange fordeler og ulemper enten man er eldst, midten, yngst eller enebarn.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha to barn, en gutt og ei jente.

 

Er selv "lillesøster" med en 9 år eldre bror. Det er fantastisk å ha en så "stor" storebror. Vi er skikkelig gode venner : )

Dessuten, når det er så stor aldersforskjell, så blir det lite med krangling.

Jeg ser bestekammeraten min..(og andre venner for den saksskyld) han har ei lillesøster som er ett år yngre, der er det krangling hver dag...

I tillegg så har jo Erik (broren min) og jeg vokst opp som enebarn hver for oss omtrent, så.. Hehe.

 

EDIT: Leifur..

Endret av Heretique
Lenke til kommentar
Jeg vil ha to barn, en gutt og ei jente.

 

Er selv "lillesøster" med en 9 år eldre bror. Det er fantastisk å ha en så "stor" storebror. Vi er skikkelig gode venner : )

Dessuten, når det er så stor aldersforskjell, så blir det lite med krangling.

Jeg ser bestekammeraten min..(og andre venner for den saksskyld) han har ei lillesøster som er ett år yngre, der er det krangling hver dag...

I tillegg så har jo Erik (broren min) og jeg vokst opp som enebarn hver for oss omtrent, så.. Hehe.

 

EDIT: Leifur..

8858581[/snapback]

 

Makan til sammentreff skal det letes lenge etter :p Hvis du har lest min post, så ønsker jeg også ett av hvert kjønn, og jeg selv er "lillemann" i familien med 8 år mellom meg og storebror. Har også en storesøster som er 3 år eldre enn han, og har godt forhold til begge to. Nå er begge fløyet ut av redet, så anser jeg meg som enebarn i hverdagene :p

Lenke til kommentar
Har aldri skjønt vitsen med barn.

8859584[/snapback]

Nei, det er nok ingen som vet.

8860064[/snapback]

Det er vanskelig å forstå hvis man ikke har barn. De fleste jeg kjenner som har barn har fortalt om en utrolig opplevelse ved fødsel. Man blir helt sikkert også veldig stolt av å bli pappa/mamma. Hvis alt ligger til rette, så kan det være jævli spennende tror jeg.

Lenke til kommentar

I den grad det kan planlegges har jeg lyst på to, gjerne med 2-3 års mellomrom. Er selv mellomste av 7 (!) + en lillebror i fosterhjem hos oss (8 til sammen, 3 av dem er halvsøsken av meg, bare), og vet at det krever usannsynlig mye tålmodighet og forståelse å klare å oppdra så mange barn på en god måte... (min mor er et fantastisk menneske)

Lenke til kommentar
Fordi et spill eller en ball kan holde en gutt i aktivitet i dagesvis, samtidig som du selv ser på fotballkampen, drikker øl eller bryter håndbak med andre gutter. Småjenter er dyre i drift, sutrete og krever stadig nye ting.

8863962[/snapback]

Jenter er ikke så vanskelig som du skal ha det til!

Eneste grunnen til at de er sutrete, dyre i drift og krever nye ting, er hvis du oppdrar de slik!

 

Og jenter kan være mye billigere i drift enn gutter. Jenter ødelegge ikke alt hele tiden. Sliter ikke ut sko og klær konstant.

Så jeg er langt i fra enig i at jenter er mer slitsomt og dyrt enn gutter.

 

Dessuten kan du gi en jente en dukke så er hun like okupert som en ball gjør med en gutt.

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Gutters hang til å ødelegge klær, eiendeler og eiendom er bare en forberedelsesfase til han skal ta over jobben som alpha male i familien. Det er et nødvendig onde, men du kan ikke lage en omelett uten å knuse et egg. Jenter, derimot, vil ha penger til unødvendige og tøvete ting som dukker, kjoler og karaoke. Er det noe japansk kultfilm har lært meg, så er det at kjoler, karaoke og dukker kun hører hjemme på blåfilm.

Lenke til kommentar
Gutters hang til å ødelegge klær, eiendeler og eiendom er bare en forberedelsesfase til han skal ta over jobben som alpha male i familien. Det er et nødvendig onde, men du kan ikke lage en omelett uten å knuse et egg. Jenter, derimot, vil ha penger til unødvendige og tøvete ting som dukker, kjoler og karaoke. Er det noe japansk kultfilm har lært meg, så er det at kjoler, karaoke og dukker kun hører hjemme på blåfilm.

8864234[/snapback]

Så dukker er unødvendig med ball og gutteleker er nødvendig?

 

Nei du har en holdning og syn som jeg ikke deler, og dermed er det helt nyttesløst å diskutere dette med deg. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...