Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange barn ønsker forumbrukerne?

Hvor mange barn vil du ha?  

470 stemmer

1. 1. Hvor mange barn vil du ha?

• Ingen
      52
    • 1
      23
    • 2
      236
    • 3
      104
    • 4
      14
    • 5+
      12
    • whatever, jeg vil kun stemme
      29

Anbefalte innlegg

Høres nesten ut som du har gått inn for at din bror er det samme som din verste fiende?

Familie er hva man gjør det til selv.

Gir du ikke noe så får du ikke noe heller.

8844595[/snapback]

Vet du hva? Det der synes jeg var skikkelig ufint sagt. Jeg har aldri sagt at jeg ser på broren min som min verste fiende. Vi er langt fra uvenner. Vi har bare ingenting til felles.

Familie er noe man får med på kjøpet enten man vil eller ikke. Mange har et misforstått forhold til familie og tror de på død og liv må være supergode venner og holde ut med selv de fæleste personer (nå snakker jeg ikke om min familie bare så det er klart). Familie er ikke hva man gjør det til, det er hva man får.

Jeg er ikke uvenner med broren min, men gidder heller ikke å ringe han hele tiden for å ha meningsløse samtaler om den dritkule rånebilen hans. Bitex beskriver det hele veldig godt. Vi har fin kontakt når vi er sammen, men det er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg vil ha to stykker jeg. Har selv en eldre søster, og syntes det holder i massevis. Hadde jeg vært enebarn tror jeg det hadde vært ganske ensomt i perioder.

Derfor to.

8847406[/snapback]

To er bra ja. Men 10 stk er også litt kult. :ermm:

Lenke til kommentar
Tror jeg vil ha to stykker jeg. Har selv en eldre søster, og syntes det holder i massevis. Hadde jeg vært enebarn tror jeg det hadde vært ganske ensomt i perioder.

Derfor to.

8847406[/snapback]

To er bra ja. Men 10 stk er også litt kult. :ermm:

8847439[/snapback]

Har noen i gata her med ca 10stk, vet ikke hvor mange det er, men bortimot iallefall....jeg kan love deg en ting, det er ikke kult

Lenke til kommentar

En gutt og ei jente. Gutten kan med fordel være et par år eldre enn jenta, så han kan banke opp alle de ekle griseguttene som minner ham om seg selv, og kjøre henne hjem fra fest når hun begynner å sprade rundt naken i tequilafylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...