Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange barn ønsker forumbrukerne?

Hvor mange barn vil du ha?  

470 stemmer

1. 1. Hvor mange barn vil du ha?

• Ingen
      52
    • 1
      23
    • 2
      236
    • 3
      104
    • 4
      14
    • 5+
      12
    • whatever, jeg vil kun stemme
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan du spørre om det?

9062050[/snapback]

pga dette!

Tviler litt paa at det blir noe barn :)  .

8946124[/snapback]

9062062[/snapback]

Hvorfor forandrer du sitatet, slik at meningen blir en annen? Det er en generalsynd på diskusjonsfora - sitater skal være fullstendige i meningen!

Det Storleer egentlig sa var dette: "Tviler litt paa at det blir noe barn :) , de er bare i veien."

Han oppgir grunnen etter komma. Når du fjerner det som står etter komma og velger å ignorere grunnen hans, og samtidig spør om det er en ANNEN grunn - at han er kastrert(!) - da har du virkelig rotet det til for deg selv og hele tråden! Jeg er enig med Kjekssjokolade: Hvordan kan du spørre om noe slikt?

Mitt tips er at du lærer deg almenne forumregler og observerer i bakgrunnen før du poster noe selv.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Trykka på 1 jeg. :p

Men det har noe med at jeg nå sitter med mitt første barn i meg, og jeg har aldri hatt så vondt i hele mitt liv, jeg er sliten på alle måter, og er bare halvveis. Men det er heldigvis ikke alle som får det som meg i ett svangerskap. Og min lille vil og ha en storebror, for min kjære har en sønn fra før, så de vil jo alltid ha hverandre. Tror nok jeg kanskje hadde ønsket to hvis ingen av oss hadde barn fra før!

Lenke til kommentar

To barn hadde vært greit. Er selv i midten av en søskenflokk på tre, og det har aldri fungert bra. Det var greit så lenge det var bare jeg og storebror, men så kom minstemann og hele mitt forhold til storebror ble borte!

Ett barn vil jeg ikke ha, for da blir det ofte så bortskjemt, og har ikke den samme evnen til å kunne dele å ting, og samarbeid fungerer heller ikke alltid som det skal gjøre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Med bare en unge er det lett at det barnet blit veldig bortskjemt, og ikke mist ensom. Syntes alle barn har godt av å ha søsken og lære hvordan det er å leve så tett med andre barn. Med med å ha så mange barn så er det vanskelig å se alle og mange barn føler seg gjerne oversett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...