Gå til innhold

lage login i html? Gratis webhost?

Anbefalte innlegg

Har side via freewebs. Bruker ikke webeditoren, men har valgt at jeg laster opp html filer og alle andre filer til min bruker på freewebs. Bruker frontpage 2003

1. Er det mulig å lage login slik at man må ha et passord og brukernavn for å komme innpå en "skjult" side på hjemmesiden?

2. Hvordan lager man treffteller i html?

3. Hvordan får jeg vassfjelletskisenter's webcamera på siden min?

håper noen kan hjelpe meg, hvis noe var formulert litt dårlig kan jeg forklare dt på en annen måte. Håper på svar.

Endret av jorgen_re
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har side via freewebs. Bruker ikke webeditoren, men har valgt at jeg laster opp html filer og alle andre filer til min bruker på freewebs. Bruker frontpage 2003

1. Er det mulig å lage login slik at man må ha et passord og brukernavn for å komme innpå en "skjult" side på hjemmesiden?

2. Hvordan lager man treffteller i html?

3. Hvordan får jeg vassfjelletskisenter's webcamera på siden min?

håper noen kan hjelpe meg, hvis noe var formulert litt dårlig kan jeg forklare dt på en annen måte. Håper på svar.

8846619[/snapback]

1: Ja, men jeg sier allikevel nei siden løsningen da vil være totalt uten sikkerhet [flame i vei hehe]

2: Dette går ikke, da du må ha en "sentral log/database" som holder oversikten

3: Først bør du sikre deg tillatelse til å bruke materiale fra andres websider, dernest er det nok best om du gir oss adressen til websiden hvor det ligger så folket kan se på kildekoden og gi et best mulig råd basert på det.

Lenke til kommentar

1. Nei, det er umulig å lage ein login-funksjon med kun HTML. Til dette må du ha eit serverside-språk, samt at du må ha innhald som er tilpassa det heile og kun visast dersom brukar har skrive desse inn riktig.

2. Søk på "hit counter" eller liknande på google, du - der finn du ein del :)

3. Du kan få webkameraet på sida ved å legge til eit bilete plassert på http://skinorway.no/~kamera/vassfjellet/vassfjellet.jpg - dette biletet oppdaterer seg tydeligvis automatisk per X sekund/minutt. Ver dog oppmerksom på at du då vil ete bandbreidde frå skinorway.no, og at dei truleg ikkje vil like det. Forhøyr deg med dei først, du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...