_NiXoN_ Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei sveis. Kom opp i 2mx som dere skjønner. Og jeg føler meg ganske dårlig forberedt. Det jeg lurer på er: Hvordan kommer eksamen til å foregå? Er det jeg som skal fyre løs og snakke om det emnet jeg har valgt, vil jeg bli stilt spørsmål om det, eller skal jeg regne oppgaver på tavla? F.eks hvis jeg får temaet sannsynlighetsregning. Hvordan skal jeg da legge fram det? Litt stressa ;P Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) De spør deg sikkert om du kan utlede en eller annen formel, om du kunne tenke deg til hvilke variabler formelen inneholdt f eks, eller hvorfor algebra er bedre å regne med enn å sette tallene rett inn. Bare ta det med ro og vær deg selv. Klarer du ikke svare på spørsmålet, stiller de deg andre spørsmål. Hvis du får en grei sensor (som pr i dag kan stille deg spørsmål i tillegg til eksaminator) så prøver han/hun å få ut det du kan og ikke det du ikke kan. Går nok bra skal du se. :!: Det er alltid 6eroppgaver på skriftlige prøver vettu, og ofte kan man ikke svare på disse. Så de spør deg i muntlig ting som kan være en 6er. Du skal ikke kunne svare på alt. Hvis du ikke kunne svare på den på den skriftlige prøven, kunne du ikke svare på 6eroppgaven i muntlig heller. Hvis det er noe du kan som har noe med temaet å gjøre, som de ikke spør deg om, si det, da øker karakteren. Endret 12. juni 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Godt å vite, godt å vite. Flere erfaringer er hjertelig velkomne :---) Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er ikke erfaring. Men jeg vet det er sånn. Skal selv opp til fysikk muntlig i morra. Da skal vi få 30 min å forberede et lite foredrag. Skal ha et fysikkforsøk. Så skal vi snakke rundt det jeg sier og resultatene av forsøket. Prøver å overbevise megselv om at det går bra, ved å prøve å overbevise deg. LOL. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Hehe. Men sånn seriøst. Går nok bra. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Øvde ikke så veldig mye på forhånd. Fikk 4 i standpunkt. Og så fikk jeg faen meg 5 på muntlig Hvordan gikk det med deg da LostOblivion ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå