Kyppre Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hei, Jeg skal ha meg et nytt xbox. men jeg vet ikke om jeg skal vente på Rainbow Six: Raven Shield eller Metal Gear Soild: Substance, eller kjøpe et spill nå :-? ... noen anbefalelser ? jeg er først og fremst ute etter action spill...ikke sport eller noe sånt (Spill jeg har er: Splinter Cell, BloodWake, Ghost Recon, DOA3, Halo , The Thing, Project Gotham Racing, Oddworld: Monchs Oddysee, Unreal Championship, og jeg skal låne MoH:Frontline, og jeg låner James Bond: Nightfire nå, så de er ikke nødvendige som anbefalelser!) Mvh Kyppre Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvis du ikke har spilt Metal Gear Solid 2 før, så MÅ du bare uten tvil kjøpe det. Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 jeg har det på ps2, men jeg vil ha det på xbox...Substance og ikke SoL Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Mechassault er jo ganske bra, men i likhet med Ghost Recon og Unreal Championship så er det ikke et kongespill før Xbox Live kommer til vårt lille land. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Skaff deg Deathrow! Genialt sport/action! Les omtale på gamer.no. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 balurds gate:dark aliance eller dead to rights Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Seriøst, kjøp heller Splinter Cell istedet for MGS2:S... det er bedre enn MGS på alle teneklige måter spørr du meg. Faktisk synes jeg at SC er det beste spillet siden Halo! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Seriøst, kjøp heller Splinter Cell istedet for MGS2:S... det er bedre enn MGS på alle teneklige måter spørr du meg. Faktisk synes jeg at SC er det beste spillet siden Halo! Han *har* Splinter Cell... Lær deg å lese. Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 jeg syntes ikke Splinter Cell levde helt opp til forventningene. spillet er kjempe bra det er ikke det. MEN jeg synes MGS: Sons Of Liberty er bedre, ikke graffik messig eller noe, men historien der er SINNSYKT bra...(like bra som MGS1 og Legacy Of Kain spill...) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 jeg syntes ikke Splinter Cell levde helt opp til forventningene.spillet er kjempe bra det er ikke det. MEN jeg synes MGS: Sons Of Liberty er bedre, ikke graffik messig eller noe, men historien der er SINNSYKT bra...(like bra som MGS1 og Legacy Of Kain spill...) Så du synes spillet er bedre pga HISTORIEN? Hmmmm... så du mener at jeg ska spelle alle LOTR-spilla forde Tolkien har lagd en glimrende historie bak bøkene - selv om gameplayet og grafikken er relativt dårlig? Don't think so... Splinter Cell eier MGS.. My $ 0.02. Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 det var ikke det jeg sa, og MGS: Sons Of Liberty har ikke dårlig graffik... men historien er en av de beste i spill noen gang (synes jeg da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå