Swifty Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Kjører RH 8.0 og har satt opp en dedicated cs server, men når folk joiner sjekker serveren cd-key, dessuten får jeg ikke startet serveren uten at den er koblet opp mot internett. Serveren skal bare brukes på LAN. Hva skal jeg gjøre for at den ikke skal gjøre det? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 ikke spille med piratkopierte klienter er vel for det første en lovlig og grei løsning på problemet Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Jo,men hvis jeg ikke vil være koblet til internett for å spill på LAN da? Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Tror det er en option om Secure server ellernosånt.... Ellers så står det vel endel i configfilene du kan endre på. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 http://server.counter-strike.net/help/lan.html tror svaret ditt er der... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Skjønner problemet ditt. Her er min cs snarvei når jeg hoster en vanlig lan server. C:SpillSierraHalf-Lifehl.exe -game cstrike -console +sv_lan 1 +maxplayers 10 +map cs_assault -port 27015 Det jeg tror vil fungere er om du skriver inn "sv_lan 1" i server.cfg filen i cstrike mappen. Har liten greie på linux, har akkurat lastet ned rh 8.0, men har fremdeles en "liten" vei å gå før jeg kan claime guru tittel Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Skjønner problemet ditt. Her er min cs snarvei når jeg hoster en vanlig lan server. C:SpillSierraHalf-Lifehl.exe -game cstrike -console +sv_lan 1 +maxplayers 10 +map cs_assault -port 27015 Det jeg tror vil fungere er om du skriver inn "sv_lan 1" i server.cfg filen i cstrike mappen. Har liten greie på linux, har akkurat lastet ned rh 8.0, men har fremdeles en "liten" vei å gå før jeg kan claime guru tittel Kan forresten hende du må legge til -nomaster i rekken av ekstrakommandoer. Vet ikke om det fortsatt gjelder, men før var måtte jeg ihvertfall bruke det når jeg satte opp linuxen for at den ikke skulle bruke krefter på å koble opp mot WON serverene. Thor W Lenke til kommentar
-Solidox- Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du må vel sette "Secure"-parameteren i cstrike/liblist.gam til 0. Jeg gjorde dette i tillegg til å bruke kommandoene nevnt over, da skal det funke... Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Takk....for hjelpen Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 tror dere det går bra med en 20 playere på 233mhz intel box? med redhat dedivated server? Lenke til kommentar
unicus Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg kjørte 4 stk med maxplayers 16 på en p3 500 med 384mb ram. Funka bra, men hvis alle serverne var fulle ble det litt load. En stk server burde funke på en 233, bare å senke maxplayers hvis det går skrallt. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 tror dere det går bra med en 20 playere på 233mhz intel box? med redhat dedivated server? kommer oxo litt ann på hva anent du har kjørende.. har du x (grafisk) syrrende å går så vil det gå seint,, ta en top og skjekk hva som er oppe å går Lenke til kommentar
christt Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har problemer meg super lagg i noen sekunder en gang i blandt på min Red Hat 8 baserte CS server. Noen som har opplevd det samme? Evt har noen tips? Kjører på 1.2Gz PIII med 512Mb RAM. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nettverkskortet? Jeg har selv hatt noen NIC's med RTL chip som har hatt lagg pga "driverne", dog de har blitt bedre etterhvert. Har du sett på hva som skjer med maskina når den lagger? CPUbruk.. diskbruk osv? -Dante Lenke til kommentar
christt Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har prøvd, men finner ikke noe i som tilsier at den burde lagge. Har prøvd å kjøre med minimalt av prosesser og i textmodus, men det hjelper ikke. Kjører nå server på Win XP, det funker som en drøm. Får litt høyere ping, men ikke noe lagg heldigvis. Lenke til kommentar
perry Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 tror dere det går bra med en 20 playere på 233mhz intel box? med redhat dedivated server? NEI Du er heldig hvis du kan få til 10 playere på den og da kan du ikke kjøre VAC eller hlguard. Lenke til kommentar
Invert Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har en 133mhz 128mb edo ram stående, tror dere den takler cs med 6 spillere? eller får jeg ikke CS+linux til å virke? linux funker men er ikke sikker på om cs går på den...håper dere vet det ... Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Sansynligvis. Selv har jeg kjørt CS-server (midlertidig) på en P133 med 80 MB RAM og en minimal Slackware 8.0-installasjon. Med 3-4 spillere lå pingen på rundt 40. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hvor mange får jeg på en 533mhz 160mb ram tror dere? med hlguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå