Gå til innhold

dedicated cs server

Anbefalte innlegg

Kjører RH 8.0 og har satt opp en dedicated cs server, men når folk joiner sjekker serveren cd-key, dessuten får jeg ikke startet serveren uten at den er koblet opp mot internett.

Serveren skal bare brukes på LAN.

Hva skal jeg gjøre for at den ikke skal gjøre det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner problemet ditt.

Her er min cs snarvei når jeg hoster en vanlig lan server.

C:SpillSierraHalf-Lifehl.exe -game cstrike -console +sv_lan 1 +maxplayers 10 +map cs_assault -port 27015

Det jeg tror vil fungere er om du skriver inn "sv_lan 1" i server.cfg filen i cstrike mappen.

Har liten greie på linux, har akkurat lastet ned rh 8.0, men har fremdeles en "liten" vei å gå før jeg kan claime guru tittel :p

Lenke til kommentar
Skjønner problemet ditt.

Her er min cs snarvei når jeg hoster en vanlig lan server.

C:SpillSierraHalf-Lifehl.exe -game cstrike -console +sv_lan 1 +maxplayers 10 +map cs_assault -port 27015

Det jeg tror vil fungere er om du skriver inn "sv_lan 1" i server.cfg filen i cstrike mappen.

Har liten greie på linux, har akkurat lastet ned rh 8.0, men har fremdeles en "liten" vei å gå før jeg kan claime guru tittel :p

Kan forresten hende du må legge til -nomaster i rekken av ekstrakommandoer. Vet ikke om det fortsatt gjelder, men før var måtte jeg ihvertfall bruke det når jeg satte opp linuxen for at den ikke skulle bruke krefter på å koble opp mot WON serverene.

Thor W

Lenke til kommentar

Har prøvd, men finner ikke noe i som tilsier at den burde lagge.

Har prøvd å kjøre med minimalt av prosesser og i textmodus, men det hjelper ikke.

Kjører nå server på Win XP, det funker som en drøm. Får litt høyere ping, men ikke noe lagg heldigvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...