Kagee Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg prøver å kjøre den windows XP jeg har installert på harddisken gjennom en VMware Player i Ubuntu Linux. Problemet er at når jeg kommer til innlogginsskjermen klager den på at hardware'et har endret seg for mye (selv om jeg bruker 2 forskjellige hardwareprofiler, Standard 1 & VMware) Jeg husker å ha lest et sted at det står noei windowslisensen om at den kan/ikke kan kjøres virituelt - står det noe om slik kjøring jeg prøver på? Det perfektet hadde vært å deaktivere hardwareendringsalarmen, men det er vel et stykke over grensen til ulovlig cracking. Edit: For de som vil se. Endret 12. juni 2007 av Kagee Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Windows vet ikke at det blir kjørt virtuelt, kanskje det er noen av instillingene til programmet? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Den eneste måten å "fortelle" Windows at det kjører virituelt, er å bruke en annen hardwareprofil - som tydligvis ikke er nok, iom. at den klager på for store hardwarebytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå