Gå til innhold

Hjelp til liten PS oppgave :)

Anbefalte innlegg

Morn godtfolk :)

Er ikke så sinnsykt skilla i Photoshop at det gjør noe, kan basics, men ikke mere..

Så, trenger litt hjelp til ett bilde :)

2005632348108647930_rs.jpg

Såe.. lurte på om dere kunne få han personen i bakrunden der bort? uten at det ser helt fucka ut (som det gjør når jeg prøve med "kameraet" i ps)?

Eller klippe han bort? bare få han vekk derifra uten at det ser helt for jævlig ut liksom :)

Om noen kjeder seg og hadde giddet å gjøre meg denne tjenesten hadde jeg blitt veldig glad :)

Mvh. Complexity

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morn godtfolk :)

Er ikke så sinnsykt skilla i Photoshop at det gjør noe, kan basics, men ikke mere..

Så, trenger litt hjelp til ett bilde :)

Såe.. lurte på om dere kunne få han personen i bakrunden der bort? uten at det ser helt fucka ut (som det gjør når jeg prøve med "kameraet" i ps)?

Eller klippe han bort? bare få han vekk derifra uten at det ser helt for jævlig ut liksom :)

Om noen kjeder seg og hadde giddet å gjøre meg denne tjenesten hadde jeg blitt veldig glad :)

Mvh. Complexity

8846045[/snapback]

Går an å merke ut hele bakgrunnen (legg merke til stavemåten), og slette den. Bruk f.eks. lassoverktøyet.

Endret av filthyhabits
Lenke til kommentar

Ulempen ved å bruke clone stamp på sånne flater er at det blir så repetivt mønster at det blir seende stygt og merkelig ut. Da kan det være bedre å ta utgangspunkt i en av de større, ensformige flatene. Forøvrig er det ekstra vanskelig å skille fingre fra bakgrunn når bildet er såpass kornete og blurry. Hvor slutter fingeren og hvor begynner bakgrunnen ^^

post-46332-1181686151_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...