Complexity Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Morn godtfolk Er ikke så sinnsykt skilla i Photoshop at det gjør noe, kan basics, men ikke mere.. Så, trenger litt hjelp til ett bilde Såe.. lurte på om dere kunne få han personen i bakrunden der bort? uten at det ser helt fucka ut (som det gjør når jeg prøve med "kameraet" i ps)? Eller klippe han bort? bare få han vekk derifra uten at det ser helt for jævlig ut liksom Om noen kjeder seg og hadde giddet å gjøre meg denne tjenesten hadde jeg blitt veldig glad Mvh. Complexity Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Clone Stamp er genialt for slikt. gjort på 1 minutt. Velg ett punkt over han du vil fjerne, velg en grei størrelse på pensel. Trykk (Alt + click) og mal i vei. /L Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Morn godtfolk Er ikke så sinnsykt skilla i Photoshop at det gjør noe, kan basics, men ikke mere.. Så, trenger litt hjelp til ett bilde Såe.. lurte på om dere kunne få han personen i bakrunden der bort? uten at det ser helt fucka ut (som det gjør når jeg prøve med "kameraet" i ps)? Eller klippe han bort? bare få han vekk derifra uten at det ser helt for jævlig ut liksom Om noen kjeder seg og hadde giddet å gjøre meg denne tjenesten hadde jeg blitt veldig glad Mvh. Complexity 8846045[/snapback] Går an å merke ut hele bakgrunnen (legg merke til stavemåten), og slette den. Bruk f.eks. lassoverktøyet. Endret 12. juni 2007 av filthyhabits Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 aah, takk for svar, ska teste ut i morgen Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kjapt og stygt gjort, men du skjønner tegninga ? /L Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Aah, men den der var jo perfekt tusen takk! Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ulempen ved å bruke clone stamp på sånne flater er at det blir så repetivt mønster at det blir seende stygt og merkelig ut. Da kan det være bedre å ta utgangspunkt i en av de større, ensformige flatene. Forøvrig er det ekstra vanskelig å skille fingre fra bakgrunn når bildet er såpass kornete og blurry. Hvor slutter fingeren og hvor begynner bakgrunnen ^^ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Aah, enda bedre=) tusen takk, er klar over at det er ett kornete og dårlig bilde, men er bare ett som er tatt på fest med en crappy telefon ^^ men takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå