duligot Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Når jeg spiller musikk over høytalerene mine så etter en stynd begynner lyden å gå opp og ned ikke fort men med 5 min mellom rom. veldig iriterende har noen forslag til hva det kan være??det kan også hende at det er noe med høytalerne. men lyden endres ikke på volum kontrollen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 hei.. jeg trur det kan vere en av de senere programmer du har instalert. programmer som bruker høyttaler og mic er kjente for å tulle til lydinstillinger. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 hei.. jeg trur det kan vere en av de senere programmer du har instalert. programmer som bruker høyttaler og mic er kjente for å tulle til lydinstillinger. 8846341[/snapback] ok det kan værem iTunes lyden er vanlig om jeg spiller mp3 spiller på høytaleren Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Sjekk om SVM er på i control panel til lydkortet. Det har den effekten på mitt lydkort hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå