Gå til innhold

Klesbutikk på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurte på om det fantes klesbutikker på nett som har t-skjorter osv ala. http://www.stayhard.no/

Butikkene skal helst ha en litt rimeligere pris, ettersom 600 er ganske sjukt for en t-skjorte.

 

Setter pris på all hjelp :)

 

mvh.

8845971[/snapback]

 

 

Tja, er nok ikke helt samme stilen og det er ikke i Norge men jeg anbefaler http://www.tshirthell.com - Mye bra her :p

 

Edit: Denne tilhører iofs. "Forum > Samfunn > Mote og velvære"

Endret av Christian Stenbakken
Lenke til kommentar

Greia er at der har du bare motiver, og kvaliteten på tskjortene kan ofte være dårlige. Vil helst ha med skikkelig kvalitet osv :)

 

edit: takk, fant ikke hvor jeg skulle legge den, om en mod kunne flytte ville det vært flott.

Endret av Zepplin
Lenke til kommentar
Greia er at der har du bare motiver, og kvaliteten på tskjortene kan ofte være dårlige. Vil helst ha med skikkelig kvalitet osv :)

 

edit: takk, fant ikke hvor jeg skulle legge den, om en mod kunne flytte ville det vært flott.

8846022[/snapback]

 

 

denne tråden nå, mulig det dukker opp / er noen relevant info her for deg;)

Lenke til kommentar
ville absolutt tatt en titt på www.emoda.no de har også ed hardy , i tillegg til D&G , Kaporal og mye annet. De er også norske og kan levere dagen etter. Sjekk også de kule beltene fra Cox Industries

8855706[/snapback]

 

Emoda hadde sykt stilig t-skjorter osv ja, men er temmelig dyrt igrunn... 6-700 kr for en t-skjorte =) Har du noen lignende, men kanskje billigere sider? Vet det er mye å forvente :) men takker for hjelpen.

Lenke til kommentar

Tshirthell.com har mye tøft. Generelt kommer det veldig mye kule t-skjorter fra USA, og utvalget er helt sinnsykt. I tillegg har man jo norske butikker som keywear.no og andre som har mye bra amerikansk. Så slipper man i alle fall å komme på fest med samme t-skjorte som noen andre der.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...