Zepplin Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Lurte på om det fantes klesbutikker på nett som har t-skjorter osv ala. http://www.stayhard.no/ Butikkene skal helst ha en litt rimeligere pris, ettersom 600 er ganske sjukt for en t-skjorte. Setter pris på all hjelp mvh. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Lurte på om det fantes klesbutikker på nett som har t-skjorter osv ala. http://www.stayhard.no/Butikkene skal helst ha en litt rimeligere pris, ettersom 600 er ganske sjukt for en t-skjorte. Setter pris på all hjelp mvh. 8845971[/snapback] Tja, er nok ikke helt samme stilen og det er ikke i Norge men jeg anbefaler http://www.tshirthell.com - Mye bra her Edit: Denne tilhører iofs. "Forum > Samfunn > Mote og velvære" Endret 12. juni 2007 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
Zepplin Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Greia er at der har du bare motiver, og kvaliteten på tskjortene kan ofte være dårlige. Vil helst ha med skikkelig kvalitet osv edit: takk, fant ikke hvor jeg skulle legge den, om en mod kunne flytte ville det vært flott. Endret 12. juni 2007 av Zepplin Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Greia er at der har du bare motiver, og kvaliteten på tskjortene kan ofte være dårlige. Vil helst ha med skikkelig kvalitet osv edit: takk, fant ikke hvor jeg skulle legge den, om en mod kunne flytte ville det vært flott. 8846022[/snapback] Så denne tråden nå, mulig det dukker opp / er noen relevant info her for deg;) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Flyttes til Mote og velværeforumet. Lenke til kommentar
mammadiva666 Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 ville absolutt tatt en titt på www.emoda.no de har også ed hardy , i tillegg til D&G , Kaporal og mye annet. De er også norske og kan levere dagen etter. Sjekk også de kule beltene fra Cox Industries Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 www.stress.no www.steez.no OT: mammadiva666: Jobber du i emoda.no? Mtp du reklamerer for de ihvert innlegg du skriver. Lenke til kommentar
mammadiva666 Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 he he det ble kanskje litt mye....ha ha ser det nå ble litt psyko, nei .. bare dritt fornøyd med levering etc. jeg skal gi meg nå... Lenke til kommentar
Zepplin Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 ville absolutt tatt en titt på www.emoda.no de har også ed hardy , i tillegg til D&G , Kaporal og mye annet. De er også norske og kan levere dagen etter. Sjekk også de kule beltene fra Cox Industries 8855706[/snapback] Emoda hadde sykt stilig t-skjorter osv ja, men er temmelig dyrt igrunn... 6-700 kr for en t-skjorte =) Har du noen lignende, men kanskje billigere sider? Vet det er mye å forvente men takker for hjelpen. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) La inn bestilling på 2 tsjorter hos http://www.tshirthell.com/ nå, så får eg se då om de e no tess og 2 stk fra play.com var no rabbat opplegg der nå, 2 tsjorter for 20 pund. levert. Då sko fest tsjortene værra i boks Endret 14. juni 2007 av b00n Lenke til kommentar
SteinMorten Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Tshirthell.com har mye tøft. Generelt kommer det veldig mye kule t-skjorter fra USA, og utvalget er helt sinnsykt. I tillegg har man jo norske butikker som keywear.no og andre som har mye bra amerikansk. Så slipper man i alle fall å komme på fest med samme t-skjorte som noen andre der. Lenke til kommentar
lato Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Denne butikken har mye tøffe t-shirts til veldig bra priser syns jeg http://www.superkul.no/index.php?cPath=35_171 Spesielt i kategorien som heter "Modern Guy og Guitar" og "Trendy". Jeg kjøper mye i den butikken og kvaliteten er helt topp selv om prisen er lav. Fikk selv tips fra Mess TV på TV Norge som bruker de klærna selv under en del av programma. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 www.formatshop.no www.smartguy.no www.theshop.no Der har du jo endel t-shorter, bare og begynne det;) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Spreadshirt.no har bra kvalitet på t-skjortene og trykket sprekker ikke opp etter tre gangers bruk. Anbefales (: Dessuten kan man selv velge hva som skal trykkes på t-skjorta Lenke til kommentar
wan Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 ASOS.com - ingen erfaringer selv. Lenke til kommentar
M..D Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Jævligt gammelt emne men jeg tenkte jeg skulle legge til shoppingmall.no Lenke til kommentar
SteinMorten Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Angående kvalitets t-skjorter så selger Keywear.no US Label t-skjorter som benytter American Appareal t-skjorter. American Apparel er nok en av de dyreste og beste blanke t-skjortene som finnes. De benytter ikke billigesweatshops, men produserer alt sammen selv i "Downtown, Los Angeles". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå