Lmthaman Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) er det noen som kan forklare meg hvordan jeg fjerner den reklame pop up greia som er på live messenger nå om dagen? mener ikke det nummer 2 vinduet som kan poppe opp når man logger på, men det lille reklame bildet som ligger i bånn av kontakt vinduet. som iriterer meg grønn opptil flere ganger daglig da det utvider seg og kommer i veien for andre ting. på forhånd takk Endret 12. juni 2007 av lmthaman Lenke til kommentar
k0n Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dette har irritert meg lenge, og fant denne til slutt: Direkte lenke for nedlasting Jeg har prøvd denne og den ser ut til å fungere. + at den kan gjøre mye mer. (Remove Advertisement fant jeg på to sider, merket begge) Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Genial sak, fikk den reneste og peneste Live messengeren siden xp messenger. Lenke til kommentar
narnold Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 TAKK! Ah, fantastisk. Holdt på å klikka av alle dei ekle lydane og da maset! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det var et utrolig kjekt lite program!! Kjører MSN via Remote Desktop (på en virtuell pc på serveren min) og sitter ofte på dårlige linjer. Har irritert meg over reklamen, spessielt den trådstarter snakker om, og på en dårlig linje og RDC er det ikke bra med mye reklame. Men programmet som k0n linket til var genialt!! Lenke til kommentar
k0n Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Denne versjonen jeg linket til i tidligere post, begynner og bli ganske gammel. I de nye versjonene kan man også fjerne max 3x download limiten, tillate nedlasting av "usikre" filer, som .exe .mp3(!) osv. m.m Websiden finnes her. (får håpe jeg ikke bryter noen rettigheter når jeg linker til andres sider ) Nedlasting på eget ansvar, har ikke prøvd noen av de ennå. Endret 29. juni 2008 av k0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå