Gå til innhold

Pøls me sprøstæktløk!

Salemonsen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil heller bli voldtatt av en elefant med kjønnsykdom enn å høre den møkra igjen. Hva er så morsomt med denne? Dama hadde fortjent en plass på sinnsykehuset for klesstilen alene, men toppa med denne sangen er lukket avdeling på sin rette plass.

Det værste er at jeg ser for meg at dette kan bli en irritasjonslåt på LAN rundtomkring, der teknofrelste fjortisser spiller tekno/trance låter på full guffe bare de har nok bass dunk i seg. Teksten driter de såklart i.

Lenke til kommentar
Det værste er at jeg ser for meg at dette kan bli en irritasjonslåt på LAN rundtomkring, der teknofrelste fjortisser spiller tekno/trance låter på full guffe bare de har nok bass dunk i seg. Teksten driter de såklart i.

8850847[/snapback]

Du må ikke gå for seriøst frem mot sangen. Den er bare tull, vettu. ;):p

Lenke til kommentar

Like mye tull som en vis båt som heter Anna, diverse klinkekuler, badekarret til Pelle og en forbanna gris som sitter på et tak å hyler. Ok, sistnevnte skulle vel være en kjent låt fra Norståga men er irriterende like vel.

Poenget er at slike sanger fort blir en "morro låt" på LAN, og jeg klikker mongo av slike morrolåter fordi de hele tiden blir spillet 10000000000000000000000 ganger.

Lenke til kommentar
Du må ikke gå for seriøst frem mot sangen. Den er bare tull, vettu.  ;)  :p

Tull? Det synes ikke de teknofrelste fjortissene som spiller ALL tekno/trance låter på full guffe bare de har nok bass dunk i seg, og teksten som de driter, kan inneholde hva faen den vil.

I løøv Teknofrelste fjortizzer :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...