blikkbert Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg lurte på åssen man fjernet brikka som ligger i front vinduet. Feste til den gammle brikka. skal prøve å få tatt en bilde senere?? Takk for svar Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Problemet er løst... tråden kan slettet/stenges Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva var løsningen? Skal selv flytte brikken over til en annen bil om ikke så lenge. Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Vri mot klokka hvis jeg ikke husker feil. Selve firkanten med lim må du vel rive av og vaske/skrape bort limrester Hvis det er snakk om autopass-brikker Endret 12. juni 2007 av Erik Braseth Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Vri mot klokka hvis jeg ikke husker feil. Selve firkanten med lim må du vel rive av og vaske/skrape bort limrester Hvis det er snakk om autopass-brikker 8846478[/snapback] Brukte kniv med tynt blad for å fjerne selve firkanten. Klarte ikke å rive den av. Endret 12. juni 2007 av blikkbert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå