Serqevx Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 I sommer kjøpte jeg en WD80 gb disk, til 1050kr. Nå koster denne 950 omtrent. Burde ikke diskene snart gå ned litt i pris? Skal ha en 120gb til snart, vil helst ikke kjøpe rett før prisene raser nedover... Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 prisene går vel ned når produsentene klarer og bygge opp et lager igjen. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Når jeg kjøpte mine ibm harddisker, kostet de kr 1450 pr stk. Nå koster de ca 100kr mer. Du burde enten benytte deg av et tilbud på en av webshoppene eller bare vente. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hardiskpriser varierer lite. Prisfallene kommer når produsentene lanserer nye modeller med større lagringskapasitet. Se etter tilbud og kjøp disker som gir flest MB pr. krone, det er mitt tips... Ingen vits i å kjøpe en stor disk hvis en heller kan få to middels som tilsammen er større og billigere.... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg ga 1100 for min IBM 120GB på slutten av sommerferien.. nå koster samme disk 500 kr mer. Irriterende, jeg skulle gjerne hatt en billig en til før TG Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Min IBM 80gb kosta 1300 ny.. nå koster den 850 Det verste er jo at IBM Suuuuuuuggger også ! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg kjøpte min IBM Desktar 120gxp, 80GB til 730 kr før sommerferien. Nå er prisen gått opp ca. 200 kroner på denne modellen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Min IBM 80gb kosta 1300 ny.. nå koster den 850 Det verste er jo at IBM Suuuuuuuggger også ! Suger og suger...Syns den funker helt topp jeg. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 IBM'en har jo bare hatt problemer med enkelte serier. Ikke alle. Jeg tror folk flest tar alt under en kam. Dette blir jo ikke rettferdig for andre brukere og IBM. De har levert meget gode produktet og kanskje vært litt uheldig med en eller to serier. That is all people! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå