christofferv Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bildet var opprinnelig litt for mørkt, pga rask innstilling av lukkertid og blender.. Bildet er tatt med: Canon EOS 350D Sigma 70-300 APO DG Macro Lukkertid: 1/1000 ISO: 100 Blender F/8.0 Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kommentarer om forbedringer osv er selvfølgelig velkomne! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Den var jo grønn! En bladsommerfugl. Så kult! Ellers likte jeg at du tok bildet i en noe original vinkel. Kunne kanskje vært et noe lysere bilde, da jeg ikke fikk noe videre sommerstemning av det. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Den var jo grønn! En bladsommerfugl. Så kult!Ellers likte jeg at du tok bildet i en noe original vinkel. Kunne kanskje vært et noe lysere bilde, da jeg ikke fikk noe videre sommerstemning av det. 8846028[/snapback] Ja, skjønner det på dette med noe lysere, men fekk bare ein sjangse, og var litt uheldig med valg av lukkertid, noke som gjorde at eg måtte lyse opp bildet ein god del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå