CurSe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) En kompis av en kompis spurte om jeg var villig til å selge xboxen min til han. Den er modifisert med en 160gb harddisk og ligger en del spill og emulatorer inne på den. Tok turen innom QXL for å se hva disse ligger på i pris, men fant ingen annonser som passet xboxen min. Så hva tror dere min xbox er verdt? - 2,5 år gammel - 2 kontrollere - 160gb harddisk - Lite brukt - 4 orginale spill - XX spill på harddisken - Massevis av emulatorer Eneste som holder meg igjen fra å selge må være at det er grisegøy å spille de gode gamle spillene til Nintendo etc. på den Edit: Bare for å unngå eventuelle misforståelser, det er snakk om den gode gamle xboxen. Endret 13. juni 2007 av CurSe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er det en Xbox 360 eller den gammle typen? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Den gode gamle typen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Vil tro den er verdt rundt 1500kr siden den er i god stand Kansje 2000 også hvis du har veldig mange spill inne på HDD og skikkelig mediacenter innstallert Endret 12. juni 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Støtter en pris på rundt 1500,- Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ganske irrelevant kor mange pirat spel som ligg på HDD. Då det er ulovleg å selge dette. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Nja njo, er vel i grunn det, men tør jo påstå at folk blir fristet til å betale mer for xboxen når de vet at det følger med 20-25 spill på harddisken som de ikke trenger platen til engang. Men igjen, fullt klar over at det egentlig ikke bør påvirke prisen på selve konsollen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er du tett eller? Om det så er 150 spel innpå, eller 25 -- har ingen verdas ting å seie. Det er ulovlig. Og er heller ikkje lov å diskutere her. Og eg tvilar på at nokon er så dumme at dei betalar meir for piratspel som ligg veldig lett tilgjengeleg på nettet. Rapportert tråden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hadde nok ikke spurt om dette her inne nei. men han har rett i at fler spill = større verdi på gata. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 I så fall er det mykje dumme folk på gata. Eg vil ikkje påstå at eg bur i gata sjølv, men det er ei gate utanfor leiligheiten min. Og hadde eg vurdert kjøp av ein PS2, og selgaren sa den kom med 110 brente spel, hadde eg ikkje gitt noko ekstra for det. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 I så fall er det mykje dumme folk på gata. Eg vil ikkje påstå at eg bur i gata sjølv, men det er ei gate utanfor leiligheiten min. Og hadde eg vurdert kjøp av ein PS2, og selgaren sa den kom med 110 brente spel, hadde eg ikkje gitt noko ekstra for det. 8851336[/snapback] neivel? Om det var 3 stykk PS2 i gata, en med ingen spill, en med 10 en med 110, hadde du ikke da valgt den med 110 for en liten ekstra slant? Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 I så fall er det mykje dumme folk på gata. Eg vil ikkje påstå at eg bur i gata sjølv, men det er ei gate utanfor leiligheiten min. Og hadde eg vurdert kjøp av ein PS2, og selgaren sa den kom med 110 brente spel, hadde eg ikkje gitt noko ekstra for det. 8851336[/snapback] neivel? Om det var 3 stykk PS2 i gata, en med ingen spill, en med 10 en med 110, hadde du ikke da valgt den med 110 for en liten ekstra slant? 8903740[/snapback] Jo det hadde han, han prøver bare å leke smart. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har ikke du lastet ned en spill til X360 DBD? Det er vel ulovlig det også.... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eg prøver ikkje selge dei. Tosk. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Men fortsatt ulovlig.... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Saken er jo den bare at du har fått spillet gratis, så hvorfor skal andre betale deg for å få det? Hva gjør at den varen du stjal nå plutselig er av verdi for deg? Greit det kanskje er fristende for noen å betale ekstra, men å kalle folk det ene og det andre fordi dem ikke betaler for tjuvgods blir vel bare smålig folkens;) Dette er uansett ikke stedet å diskutere sånt, og jeg trodde all snakk om deling av piratkopiert matriale var forbudt. Regner vel med det er det DBD i mine øyne rettmessig påpeker.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Selv om de som selger det har fått det gratis så har de nok brukt fryktelig lang tid på å laste ned alle spillene. Er vel det folk er ute etter å slippe å gjøre. Men som sagt, det er ikk lov til å diskutere sånn på forumet her så denne tråden har nok ikke lenge igjen å leve hehe Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Dette er uansett ikke stedet å diskutere sånt, og jeg trodde all snakk om deling av piratkopiert matriale var forbudt. Regner vel med det er det DBD i mine øyne rettmessig påpeker.. 8904448[/snapback] thank you. Lenke til kommentar
RadeonZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ganske irrelevant kor mange pirat spel som ligg på HDD. Då det er ulovleg å selge dette. 8847149[/snapback] Er du tett eller? Om det så er 150 spel innpå, eller 25 -- har ingen verdas ting å seie. Det er ulovlig. Og er heller ikkje lov å diskutere her. Og eg tvilar på at nokon er så dumme at dei betalar meir for piratspel som ligg veldig lett tilgjengeleg på nettet. Rapportert tråden. 8848781[/snapback] J.... regelrytter! Var jo ennå godt du fikk rapportert tråden!?! Sier ikke at jeg er for piratkopiering, men for fan ingen liker sånn sutring heller... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) hva koster en ny xbox? 900,- Hva koster en 160gig HD? (500,- for 250GB fins ikke mindre) da er vi oppe i bare 1400,- Personen som kjøper den bryr seg lite om de originale spilla iom. at boksen er modda og at XBlive ikke funker med den. derfor er verdien fremdelers 1400. + 400 for modifisering hvis noen andre skal gjøre det for en. =1800,- minus det at den er brukt. men er teit å selge en xbox syns jeg. mest geniale multimedia dingsen som finnes i stua. xbox 1 brukes faktisk mer enn 360'n hos meg.. (film ) Endret 20. juni 2007 av TorgeirS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå