Spirre Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hermund sparkle ellnosånt? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Da tar jeg et nytt spørsmål, siden det har stoppa litt her: Hvordan oppnådde ungene såpass suksess med Awesome Express? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 De jukset, desverre. Da de skjønte at de hadde tatt seg vann over hodet og umulig kinne greie å levere alle avisene de skulle, begynte de å dumpe de i et krater istedenfor. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det stemmer selvfølgelig, og da er det bare å kjøre igang med et nytt spørsmål Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Håper ikke denne er alt for enkel! Hvor får professor Farnsworth ideen om hvordan han skal lage motoren som driver Planet Express-romskipet? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Han får ideen i en drøm, lager den, og glemmer den senere i en drøm? Tror han sa noe sånt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er såpass riktig at jeg velger å godkjenne. Hvis jeg husker riktig, så mener jeg at han sa noe som "It came to me in a dream that came to me in another dream". Men ballen er på din til å spille! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Prøver meg: I episoden der Leela, Fry og Bender får sparken og drar de til Leelas gamle arbeidsplass, men der finner de ut at Leela og Fry har vekslet om på karierechipen deres. Bender har også med seg en hånd med karierechip i, Hva står det at han jobber som på den? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hehe, den er ikke så vanskelig! Når Bender scanner karrierechip'en sin står det "Prime Minister of Norway" Ny fråga: Why does the big brain leave earth? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 "It left earth for no raisin never to return again". Mer bestemt kunne Fry med sin mangel av delta-hjernebølgelenger skrive en fortelling hjernen ble fanget i og måtte utspille: En forferdelig historie av plothull og skrivefeil: "Fry and the Brain". --- På starten av hver episode kjører Leela Planet Express Ship inn i en stor skjerm, i en episode skjer dette også som en del av handlingen: Hvilken? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ahh... "Thats the second time you do that this week, Leela"... Det er vel fordi Leela har et problem... Hvilken episode kan det være da, mon tro? Er det episoden hvor det er reunion på barnehjemmet, eller da hun treffer foreldrene sine for første gang? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) I episoden "The problem with Poplers", hvor det er store demonstrasjoner i front av Planet Express huset som hun blir litt for opptatt av til å se skjermen! Endret 19. november 2009 av zeltex Lenke til kommentar
MsVidic Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Leela krasjer inn i Planet Express huset i episoden om Robot Mafia. Hun fikk infeksjon på øyet og pga dette måtte hun gå med en lapp for øyet. Dette førte til at hun krasjet i Planet Express huset. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Bumper denne tråden Hvem er bestefaren til Fry? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Phillip J. Fry er sin egen bestefar. I "Roswell that ends well" reiste han tilbake til 60-tallet og, som han selv sier, "did the nasty in the pasty" med bestemoren sin. Hva er Frys mellomnavn? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Da gjetter jeg bare på at det er Jay som er mellomnavet? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Close enough. Der er aldri forklart, men han kalles J. av samme grunn som så mange av Matt Groening personer for å hylle Jay Ward, en annen serieskaper. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nytt år, nye muligheter? Frank Welker er stemmen til mange rare dyr og skapninger, deriblant Nibbler, men hvor mange forskjellige prosjekter har han jobbet med, i følge IMDB, opp igjennom årene? (Slingringsmonn på 25) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå