cbastus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Termitter, men øyen er ikke øde, den er bebodd av roboter mot teknologi. Hva gjør Fry for å vinne Leelas hjerte? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Han skriver "I love you, Leela" med stjerner på himmelen? Endret 17. oktober 2009 av Skjelbred15 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Han spiller på den fløyta. Husker ikke hva det instrumentet heter. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Denne du tenker på? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg kan bekrefte at det var I LOVE YOU LEELA med stjerner som var grunnen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Denne du tenker på? Jepp, og det viser at jeg faktisk hadde rett - and I quote: In the first episode, the parasitic worms that improved Fry enabled him to play the Holophonor perfectly, which in turn allowed him to win Leela's heart. Yay! I win! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Egentlig har begge rett, men Nikka har mest rett. I det paralelle universet som Farnsworth lager i en pappeske, så Leela hva Fry hadde gjort, og det gjorde at han vant henner hjerte. Men i "vårt" univers, var det holophonor og Nikka. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Er "I love you Leela" med stjerner jeg tenkte på. Når han spiller Holophonene er det jo egentlig markene som står bak. Så med litt skjønn altså Er vel bare å gunne på Edit: Merkelig. Setningen min kom ikke med og signaturen mangler. Endret 3. november 2009 av cbastus Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, tar nytt jeg: Sal har mange forskjellige jobber i år 3000, jeg vil vite 5 av de! Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) "Vaktmester" - I "The Series Has Landed" tar han i mot leveringen til Rover Lunar Park. Bolighai - I "I Roommate" vil han leie ut en undervannsbolig til Bender og Fry Lastebilsjåfør - I "Benders Big Score" jobber han som lastebilsjåfør når Leela utfordrer ham i destruction Derby. (Usikker på episodenavnet men det var i alle fall en av de fire filmene som ble lansert som sesong 5) Bygningsarbeider - I episoden der Fry får superkrefter av mark jobber han på en byggeplass. Kranfører - I episoden hvor Bender blir folkesanger og drar på turné graver Sal opp en folkevognbuss Fry, Leela og Zoidberg følger etter turnéen i. Rivningsspesialist - I "A Pharaoh to Remember" river han bygningen Bender tagger på. Stort sett dreier de fleste av jobbene hans seg om konstruksjon/bygningsarbeid. Endret 3. november 2009 av cbastus Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, det må jeg si! Rett det Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 I "The Hoonking" får bender et virus som forvandler ham til en Warecare. Hvilke andre Warecars møter de på i denne episoden? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 "The original warecar"? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Project Satan er den opprinnelige, det er tre andre i rekken mellom han og Bender. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ene er Calculon, også er det han bonden og han som lever på sydpolen. Men husker ikke navnene på de to siste Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jepp. Eskimoboten heter "The Abominable Snowmobile". Kjør på. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvem gir Bender opplæring i kokkekunsten og hva er hans eldgamle hemmelighet til perfekt smak? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hans navn er vel Waterfall Jr? Hemligheten er ihvertfall en dråpe LSD! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Riktig ingrediens, men ikke navn. Her er det ikke en i Waterfallslekta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå