Poor Leno Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 President McNeal? Også har Kennedy sagt noe? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nytt spørsmål: Hva gjør Bender for å få fortsatt bo i leiligheten med Fry, som dem seinere kvitter seg med i samme episode? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kapper av antennen som forstyrrer TV-signalene i blokken. Den som vil kan ta neste. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Riktig. Hvordan møtes Leela og Fry? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Riktig. Hvordan møtes Leela og Fry? den er enkel, hun skulle putte en karriere chip i hånda hans. Er han duden over deg sin tur uansett da men Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nei, jeg sa "Den som vil kan ta neste." Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kan bekrefte at simster sitt svar er korrekt. Din tur simster! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 okei skal vi se. ah ja. hvem stakk dama til Fry av med når de var i LA, og hva het episoden? hehe, vanskelig en. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Han skuespilleren fra Bio Dome, Weesle eller noe slikt. Episoden heter The Cryonic Woman. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 nærme nok, pauly shore var det, spilte i Bio Dome, riktig episode da! Din tur. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Sweet. Hvor mange kjærester/flørter har Fry hatt gjennom seriens foreløpige 5 sesonger og 4 filmer? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hun fra Cryonic Woman, 20. årehundre-kjæresten! Hun med alle de andre kjærestene. Det er vel fra Beast With A Billion Backs. Amy, selvsagt! Byråkraten, hun som overtok for Hermes. Husker ikke episodenavnet... Fry og Leela ble vel faktisk et par på slutten av den siste filmen...? Mener jeg har glemt et par... Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Veldig bra. Du mangler så vidt jeg vet bare to sentrale roller og noen one-nightere. De to sentrale har begge hatt hver sin episode om forholdet til Fry. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Amy Wong og Lucy Liu. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kombinert seier! Eneste andre jeg kan huske er at han plukker med seg en dame fra den "ring" disko greia når de skal finne kjæreste til Leela. Føl dere frie til å kjøre på med neste. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 O. So true. Også hadde han jo en ting med bestemoren sin når han ble sin egen bestefar også. Da tror jeg vi har alle. Nytt spørsmål? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja jeg slenger meg på jeg: Hva er Flexos serialnummer? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 3370318, et taxinummer eller noe? Mener det hadde noe med en taxi å gjøre.. Hva var det Zoidberg skyldte på Fry for å ha ødelagt? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det skipet inne i den flaska til Professoren. Hva er det inni trebeina til Bender i den episoden der han drar på en øde øy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå