Khaffner Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vaktmester/Rengjøringspersonale, det engelske ordet er i alle fall Janitor. Han jobber hos Planet Express. Oppfølgingsspørsmål: Hvem eier flest aksjer i Planet express? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Zoidberg eide vel mest, vet ikke hvem som eier mest nå, etter han fra 1980-tallet prøve å ta takeover. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Etter "that guy" døde var det vel Fry som overtok aksjemajoriteten, om han ikke overførte aksjene til Farnsworth er det vel fortsatt han som har flest aksjer. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Var nok Scruffy som hadde majoriteten av aksjene, var det ikke? "Scruffy love this company" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Var nok Scruffy som hadde majoriteten av aksjene, var det ikke? "Scruffy love this company" Er dette svaret jeg mente, så med mindre andre protesterer kraftig aksepterer jeg dette og gir Poor Leno gleden av å skrive nytt spørsmål Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Faktisk så var det Zoidberg. Scruffy hadde mest av de som var på det møtet. Men for de som husker så var ikke Zoidberg der. Hermes ga Zoidberg flere og flere aksjer fordi han ba om toalettpapir eller noe slikt. Etter That Guy kjøpte Zoidbergs aksjer og så døde, så fikk Fry alle. Det vil si at Fry har flest aksjer. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg bøyer meg selvsagt over på mine ydmyke knær og gir Groening all ærbødighet han har fortjent. Cbastus ble vel den egentlige vinneren av gåten`? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tenkte også at det var Scruffy til jeg så cbastus' post. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sweet. Hva er "The Origional Werecar" sammensatt av? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tenkte mer konkret på hvor de ulike delene bilen er satt sammen av kommer fra. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mener å huske at en av ingrediensene var bilen til Hitler Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mener å huske at en av ingrediensene var bilen til Hitler Ah, sånn! Herregud, jeg er treig noen ganger. Den er sammensatt av de 100(0) ondeste bilene i verdenshistorien. Bl.a bilen til Hitler slik khaffner nevner. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Rattet er fra Hitlers bil ja. Tre andre deler blir nevnt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Jeg mener å huske at Stalin også blir nevnt og kanskje Linkoln(aner ikke hvorfor jeg tror det, men det poppet bare opp i hodet mitt. :=)) Red.: Nå har jeg jukset og søkt. Det er faktisk hele 4 deler som blir nevnt. Jeg kom på det når jeg leste listen. Lykke til dere andre. Endret 6. oktober 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Det venstre(?) blinklyset til en eller annen hippies folkevogn Vindusviskerne til bilen som spilte Knight Rider. Og som nevnt, rattet til Hitlers bil ... edit: ... 4 ting? Endret 6. oktober 2009 av zeltex Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 De to som zeltex har nevnt er helt riktige. Jepp, det er 1 ting til. Blinklyset var Charles Mansons. Ed Begleys elektriske motor. Som det sies i episoden: " Ed Begley's electric motor, the most evil propulsion system ever conceived." Ser ut til at zeltex var den som fant det riktige svaret. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja sant det! Sier jo Project Satan selv. Og Charles Manson er jo ikke akkurat en hippie, men bilen så sånn ut, så det var det som falt inn =) Jeg vil ha navnet på 6 presidenter som sier noen linjer i Futurama. Ikke nødvendigvis originalstemmer så klart! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja sant det! Sier jo Project Satan selv. Og Charles Manson er jo ikke akkurat en hippie, men bilen så sånn ut, så det var det som falt inn =) Jeg vil ha navnet på 6 presidenter som sier noen linjer i Futurama. Ikke nødvendigvis originalstemmer så klart! vel nixon er jo selvsagt. washington kan jeg huske. george bush, senior. er ihvertfall de jeg tror, kan også tippe på lincoln. nei jeg er egentlig ganske blank, men temmelig sikker på nixon og washington! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå