NikkaYoichi Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tar over som hva exactly? Fry tar jo på en måte over monologen hans, men vet ikke om det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Waterfall familien har jo en liten ark i serien. For eksempel har man Free Waterfall Jr., som ble spist av Lrr. Og hver gang en dør (eller lignende) tar en annen over. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fry drakk den vannfyren? Ang. navn på episoden; tror den var "My three suns" Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Keiserrekken fra My Three Suns har vel ingenting med Watrerfall familien å gjøre? Må stiller meg i rekken med de andre her: hva er det egentlig du spør etter? Er dette noe av det Old Man Waterfall forteller i "A Taste of Freedom"? I så fall har han vel en haug med unger med sine tre-fire koner, regner med at det er en av disse. Om du lurer på hvem som erstatter Freeman som "standard forsvarer" er det vel den høna. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 "Den høna" heter hyperchicken. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er vel også en hane når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvem tar over etter Old Man Waterfall som Waterfall familiens "reprensentant" i Futurama serien? Denne karakteren er også med i ITWGY. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du tenker på hun jenta/dama som kommer inn når han blir knust, sant? (husker ikke navn, men er vel en datter tenker jeg! =) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er ikke dattera, og jeg vil ha navn. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 aha, nå vet jeg det, men jeg fikk det ved hjelp av å høre på commentary til episoden om Popplers så, får se om noen andre klarer den! Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har googla det for lengst. Iom at alle som er aktive har prøvd seg, kan det vel kanskje legges ut et nytt spørsmål? Jeg synes forøvrig nivået på dette spørsmålet var i høyeste laget. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Vel, man kan ikke gå rundt å spør spørsmål som "Hva heter Bender til mellomnavn?" hele tiden. Av og til trenger man noen litt vanskeligere. Hint: Denne karakteren heter Waterfall til etternavn () og hun er barnebarnet til Old Man Waterfall. Enda et hint: Fornavnet begynner på F. Endret 24. september 2009 av Groening Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke for å påpeke noe spesielt, men du driver høyst sannsynlig å gir hint til meg, som har google dette for lengst, og han over, som har sette kommentatorsporet. Tror det gjelder å finne balansen mellom å holde tråden i live og å stille vanskelige spørsmål. Når tråden blir hyppigere brukt kan man øke vanskeligheten. Men dette er bare tanker. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hvis du har sett Futurama skikkelig skal det egentlig ikke være noe vanskelig, men siden du tydeligvis ble litt småsur når du ikke klarte det, får du bare komme med et nytt spørsmål. Svaret var Frida, for de som bryr seg. Endret 25. september 2009 av Groening Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jeg syns det var et helt fair spørsmål! edit: tar et nytt ett jeg, som da Hva heter heter hesteveddeløpsbanen de reiser til i nåtiden, dvs fremtiden, i The luck of the Fryish? Endret 25. september 2009 av zeltex Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvis du har sett Futurama skikkelig skal det egentlig ikke være noe vanskelig, men siden du tydeligvis ble litt småsur når du ikke klarte det, får du bare komme med et nytt spørsmål. Svaret var Frida, for de som bryr seg. Ble på ingen måte sur, da tror jeg du må ha missforstått. Jeg synes bare det er en artig tråd, og jeg renger med at den blir artigere jo flere som deltar. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tar en lett en for å få tråden aktiv igjen: Hva heter TV-programmet til Calculon? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 My Daily Circuits elns, husker ikke i farten, du får bedømme om det er nært nok. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 All My Circuits! Men det var nære nok! Din tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå