cbastus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Alle valg de har tatt med et myntkast har fått motsatt utfall i det paralelle universet. Dette var svaret jeg var ute etter. Kjør på. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva er navnet til bestefaren til Fry? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det må jo bli Philip J. Fry. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Han godeste Fry har en stemme som ligner på en annen kjendis. Hvem er det? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg tenker svaret er: Billy West, siden han har sagt at han brukte seg selv som 25 åring som inspirasjon til stemmen. Men, ikkje sikker Lenke til kommentar
Groening Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er riktig. De høres helt like ut også, bare at Billy høres eldre ut. Enda et bevis på hvilket stemmegeni Billy er. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Utrolig imponerende å se og høre på de når de snakker. Og mens man er inne på stemmer: Tress MacNeille er fast stemme i både Simpsons og Futurama, men det er er også tre av de andre faste i The Simpsons som har vært med som gjeste-stemmer i Futurama. Hvem er disse tre personene? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nancy Cartwright, Hank Azaria og Dan Castellanta. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg spør fordi jeg ikke vet det selv, og lurer på det: Hvilken karakter hadde stemmen til Castellanta? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 The Robot devil. Et lite follow-up spørsmål: Mange glemmer ut Nancy Cartwright var i Futurama, til og med noen av produsentene. Hvorfor det, og hvem har hun egentlig stemmen til? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fordi at hun har stemmen til Bart i Futurama. Altså i den episoden hvor Fry redder verden ved å forsøple? Når Bender, Leelah og Fry er på søppelberget og Bender plukker opp Bartdukken ... Det må da være derfor? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jepp, det er riktig. Bortesett fra at hun heter Leelah... Hun heter Leela. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvorfor heter Leela, Leela og ikke Leelah? Fra spøk til alvor. Hvem er det som representerer vår kjære doktor når han er tiltalt for å vanæret flagget? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er nå Old Man Waterfall. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Når man først er inne på det. Hvem "tar over" etter Old Man Waterfall? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Nope. Edit: Kom an. Ekte Futurama fans må jo kunne dette. Og jeg vil ha navnet på personen. Endret 21. september 2009 av Groening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå