Gå til innhold

Futurama Quiz(regler i første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet svaret men jeg måtte jo ty til wikipedia. Hver andre million hummer er blå, som skyldes en genetisk feil. Dermed er Zoidberg i univers 1 blå...

According to the audio commentary, it was decided to make Zoidberg in the alternate universe blue because approximately one of every two million lobsters are blue.
Endret av Deosl
Lenke til kommentar
det er riktig, vis dere skal greie mange av mine sprøsmål må dere forte dere å høre gjennom komentatorsporene

8910908[/snapback]

Vel, synd jeg ikke har DVD boksene da :p blir vel et spørsmål som er relativt vanskelige ja ;)

Men jeg ser en del slike klipp på youtube etc.

Lenke til kommentar
vel jeg har nettopp sett alle 4 sesongene med og uten komentatorspor.

så først en disk uten så så jeg samme disk med.

8911837[/snapback]

Alle fire sesongene?

Så det er offisielt 4 sesonger ja.

På nettet og andre steder er jo det 5 sesonger. Mener det står at det er 5 sesonger på wikipedia også.

Men, DVDene er nok det mest korrekte, med mindre futurama har en lignende Episode Guide som den på www.thesimpsons.com ;)

EDIT: Kan du skrive hva første og siste episode heter i hver sesong? Så jeg kan sammenligne med de episodene jeg har.

F.eks. i hodet vet jeg at "Roswell that ands well" er første episode i sesong 4. (i følge mine episoder)

EDIT: No need. fant de på wikipedia. "Roswell that ands well" er egnetlig episode 19 i sesong 4.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
denne er korrekt

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Futurama_episodes

det er produksjons sesongene, FOX sendte dem anderledes, så på tv var det 5 sesonger, mens det egentlig bare ble laget 4 seosnger,

tv sesong 5 inneholdt vist epsioder fra sesong 3 og 4

8911924[/snapback]

Ja, så det nå ;)

Er litt kluss med Futurama sesongene.

EDIT: Her er slik de ble sendt på FOX. Altså 5 sesonger, men den femte sesongen er som sagt blitt puttet inni sesong 3 og 4, eller sesong 5 er episoder fra sesong 3 og 4. Kommer an på hvordan du ser på det.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...