Speik Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Bender Robot Devil Robot Santa Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Stille et spørsmål, Speik? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 kjør på ja. Vet man at man har riktig svar er det bare å fyre nytt spm. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Da kommer jeg med nytt spørsmål, siden Speik ikke kom tilbake med spørsmål. Zoidberg er oppkalt etter et spill laget av David Cohen, hva het dette spillet? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Zoid. I en episode får noen av de ansatte ved Planet Express superkrefter og danner et lag. Hva heter laget og hvem er med? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 New Justice Team ? Mener det var noe slikt. Så var det vel Fry og Leela, eller Captain Yesterday og Clobberella, som fikk superkrefter. Bender ble vel med under aliaset Super King? Ja, jeg tror det var noe slikt Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Stemmer Se filmen hos Youtube Kjør på. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hva var Benders hemmelige ingrediens når han prøvde seg som kokk? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Selvfølelse. Red.: Rettere sagt, "rent vann" med LSD. ^^ Endret 1. september 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 right you are, my good man Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vi får ta en enkel en da siden jeg ikke kommer på noe bedre i farta ... Hva står DOOP for og hva er det? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Democratic Order of Planets. Det er en allianse av planeter. Litt som EU/FN. Medlemmene bistår hverandre med handel, mekling og militær innsats. Edit: Er 99,9 % sikker på at dette er rett, så jeg våger meg med et nytt: Hva inneholder pakken Fry skal lever til Keiseren i episoden My Three Suns? Endret 1. september 2009 av cbastus Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Et skilt som sier: Don't drink the emperor. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Et skilt som sier:Don't drink the emperor. Jeg er rimelig sikker på at det er riktig. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det er meget korrekt ja. Husker ikke om det var noe "." på slutten av setningen, men ellers er det meget korrekt. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Lenge siden Futurama nå... Hvem er det som er ansvarlig for "Mr. Bender's Wardrobe" i følge introteksten i en episode? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Robot®a(n)ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå