Groening Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Uff, vet dette er majorbump. Men ville se om det er noe ny interesse her. Tar en lett en: Hvem komposerer musikken til Futurama? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Forsinket svar: Cristopher Tyng? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Superduber forsinket. Men ja, er riktig. *håper tråden kommer til live igjen* Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mitt første spørsmål er et lett ett: Hva skjedde når Leela ble impulsiv? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mitt første spørsmål er et lett ett: Hva skjedde når Leela ble impulsiv? Drepte nesten alle på jobben Hvem eller hva er den eneste skapningen som ikke sender ut "tenkebølger"? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fry! Hvem er det som bruker pysjamas? Og nå er det leggetid Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Well, I am allready in my pyjamas... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Btw. så har Bender også pysjamasbukser. Tress MacNeille (også kjent som Mom) er en av de mange talentfulle skuespillerene bak mange av de populære Futuramakarakterene. Men, hun har også lånt stemmen sin til en annen kjent tegneserie som en av hennes Futuramakollegaer har hatt store innflytelse på. Hvilken? Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har ikkje ho vore i The Simpsons? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Joda. Hun har blant annet stemmen til Agnes Skinner. Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Får ta eit spørsmål eg då? Kva skjedde med Dr. Farnsworth når Bender bøyde han? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ble glad når han var bøyd bakover og depressiv når han var bøyd forover. Nevn 5 av stadiene Zoidberg var innom før han utviklet seg til det dyret han er nå. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Bumper denne med en lettis: Hva het Pizza sjappa som Fry jobbet på? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Panuccis Pizza? riktig det. Da er det liv i tråden igjen, digg! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 jeg viste at svaret var rett, og posta derfor neste spørsmål, mene jeg var litt for ivrig i farta og glemte at det sannsynligvis er den som svarer på forrige spørsmål sin tur og ikke en random dude. my bad Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 jeg viste at svaret var rett, og posta derfor neste spørsmål, mene jeg var litt for ivrig i farta og glemte at det sannsynligvis er den som svarer på forrige spørsmål sin tur og ikke en random dude. my bad ser ut til at vi ikke kommer noen vei så jeg svarer på ditt spm jeg. The Dark One bodde på Mars og var en svart snegle. Ble nesten drept av faren til Amy. Senere reddet Leela The Dark One fra gifitg sement. Til slutt endte han sine dager og Zoidberg spiste opp hans levninger. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 kan vel ikke bli stort mer nyaktig enn det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå